четвер, 7 травня 2020 р.

07.05.2020 (Дистанційне навчання)

ГРУПА №7  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 64 Тематична контрольна робота
В умовах вимушеного дистанційного навчання немає змоги провести написання контрольної роботи традиційно у зошитах, тому, учні, пропоную вам електронний варіант виконання контрольних завдань. Свої відповіді надсилайте на мій Viber 0952158517 або електронну пошту  - haljamm12@gmail.com. Обов’язково вкажіть прізвище, ім’я та номер групи, щоб отримати від мене  відповідь. Так ви зможете перевірити свої знання, дізнатися рівень засвоєння навчального матеріалу та самостійно доопрацювати тему. Запитання, які виникають, пишіть у коментарях чи надсилайте на Viber чи електронну пошту.
Виконання тестових завдань  №1-24 https://naurok.com.ua/test/tvorchist-lesi-ukra-nki-m-voronogo-o-olesya-327023.html
Домашнє завдання: повторити літературні стилі та жанри, вивчені під час курсу.
Корисні посилання:
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

ГРУПА №7  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 65 Підсумковий урок
Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника:
Для самостійного опрацювання.
Зробити аналіз поезії Лесі Українки

 Леся Українка


ВІДПОВІДЬ

Не жаль мені, що я тебе кохаю,
Та в нас дороги різно розійшлись.
Ні не кажи, що зійдуться колись!
Не зійдуться,мій друже,я те знаю.

Моє кохання--то для тебе згуба:
Ти наче дуб високий та міцний,
Я ж наче плющ похилий та сумний,--
Плюща обійми гублять силу дуба.

Та без притулку плющ зелений в'яне,
Я не зав'яну, я знайду руїни,
Я одягну обдерті, вбогі стіни,
Зелений плющ оздобою їм стане.

В країну смутку вітерець прилине
І принесе мені луну розмови
Від мого дуба любого з діброви,-
І спогад любих літ повік не згине.
Домашнє завдання. Рекомендована література для прочитання під час літніх канікул:
Микола Хвильовий. «Я (Романтика)».
Юрій Яновський. Романи «Чотири шаблі», «Майстер корабля».
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто»
Остап Вишня. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом».
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...