Українська література
(26 група)
ІІІ курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник:
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.
Електронна версія підручника:
https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1 Розвиток національного театру «Березіль» Леся Курбаса. Харківський театр імені І.Франка. Драматургія 1920-1930 рр.
Опрацювати с.115 - 117 електронного підручника https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
Домашнє завдання - зробити конспект прочитаного.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w
Урок №2 Основне про життєвий і творчий шлях Миколи Куліша
Опрацювати с.117 - 119 електронного підручника https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
Завдання для виконання - 4, 6 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Життєпис Миколи Куліша", прочитати твір "Мина Мазайло"
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=8u3NU6mcGKs
Урок №3 Сатирична комедія «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння
Опрацювати с.121 - 124 електронного підручника
Завдання для виконання - 7, 8 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - записати паспорт твору за покликанням https://dovidka.biz.ua/mina-mazaylo-analiz-tvoru/
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Урок №4 РМ Усний навчальний мінітвір на тему: «Актуальність п’єси «Мина Мазайло» в наш час»
Опрацювати с.121 - 124 електронного підручника
Завдання для виконання - 12 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - 11 (с.126) (усно)
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Урок №5 Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.
Опрацювати с.132 - 133 електронного підручника
Завдання для виконання - записати тези прочитаного матеріалу
Домашнє завдання - 4 (с.139) (усно)
Урок №6 Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. «Зелена Євангелія» - нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження
Опрацювати с.134 - 138 електронного підручника
Завдання для виконання - 10 (с.139) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Б.-І. Антонича"
Урок №7 Поєднання язичницьких мотивів із християнськими у поезіях «Різдво» та «Коляда» Богдана-Ігора Антонича
Опрацювати с.134 - 138 електронного підручника
Завдання для виконання - 7, 8 (с.139) (усно)
Домашнє завдання - аназіз поезії "Різдво" (письмово)
Урок №8 Осип Турянський. Коротко про письменника. Поема у прозі «Поза межами болю», що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу
Опрацювати с.140 - 144 електронного підручника
Завдання для виконання - 8, 9 (с.144) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Осипа Турянського"
Урок №11 Література письменників емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники
Опрацювати с.151 - 152 електронного підручника
Завдання для виконання - Дати відповідь на питання:"Хто з поетів становили ядро "празької школи"?" (с.152) (письмово у зошиті)
Домашнє завдання - Закінчити речення "Серед прозаїків-емігрантів найвідомішими були... " (с.152) (письмово у зошиті)
Урок №12 Євген Маланюк. Коротко про митця
Опрацювати с.153 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Під чужим небом" (читає В.Василенко). 2.Визначити тему та ідею вірша (усно) https://www.youtube.com/watch?v=ogOvqkLCnSg
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Євгена Маланюка"
Урок №13 Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України в поезії «Уривок з поеми»
Опрацювати с.154-155 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Уривок з поеми" https://www.youtube.com/watch?v=aolgncqUHbE.
Домашнє завдання - визначити тему та ідею вірша (усно)
Урок №14 «Напис на книзі віршів…» - ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків
Опрацювати с.156-157 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Напис на книзі віршів..." https://www.youtube.com/watch?v=Xw8eZgg79us.
Домашнє завдання - ідейно-художній аналіз вірша (письмово)
Урок 15 Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман
Опрацювати с.159 - 160 електронного підручника
Завдання для виконання - прочитати життєпис І.Багряного.
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Івана Багряного", прочитати роман "Тигролови".
Урок 16 Проблема свободи й боротьби за визволення у романі «Тигролови» Івана Багряного
Опрацювати с.160 - 162 електронного підручника
Завдання для виконання - записати в зошит визначення пригодницького роману (с.162).
Домашнє завдання - Що символізує образ Григорія Многогрішного у романі "Тигролови"? (Усно)
Урок 17-18 Участь українських письменників у Другій світовій війні. Олександр Довженко. Трагічна творча біографія митця. Відомий у світі кінорежисер , засновник поетичного кіно. Джерело вивчення історії його життя і трагічної доби – «Щоденник».
Немає коментарів:
Дописати коментар