Українська література
(26 група)
ІІ курс
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручники:
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 246 с.
Електронна версія підручника:
http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.
Електронна версія підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1 Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв'язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть
Опрацювати усно с.205 - 206 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит представників "Молодої музи" (с.205)
Домашнє завдання - охарактеризувати "нову драму" (усно) (с.206)
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=pxw-bYbAS7g
Урок №2 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси
Урок №2 Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси
Опрацювати усно с.206 - 210 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит ознаки неоромантизму (с.212)
Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю до життєпису Лесі Українки https://dovidka.biz.ua/lesya-ukrayinka-hronologichna-tablitsya/
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=U8kA6mmB4YQ
Урок №3 «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості
Урок №3 «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості
Опрацювати усно с.212 - 214 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит літературний паспорт твору https://dovidka.biz.ua/contra-spem-spero-analiz-virsha/
Домашнє завдання - вивчити напам'ть поезію.
Текст твору на с.214 електронного підручника
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=0gpSTTHUmvk
Урок №4 Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)
Урок №4 Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)
Опрацювати усно с.215 - 216 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zGFEpNusUSY
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт твору https://dovidka.biz.ua/slovo-chomu-ti-ne-tverdaya-kritsya-analiz/
Текст твору на с.216 електронного підручника.
Урок №5 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь!»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
Урок №5 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь!»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»
Опрацювати усно с.216 - 218 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит літературний паспорт поезії "Мріє, не зрадь!" https://dovidka.biz.ua/mriye-ne-zrad-lesya-ukrayinka/
Домашнє завдання - виписати художні засоби із поезії "Стояла я і слухала весну...".
Тексти творів на с.217, 218 електронного підручника
Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=_2FBhlHNVuU
https://www.youtube.com/watch?v=waq0_cGvSug
Урок №6 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа
Урок №6 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа
Опрацювати усно с.221 - 224 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит характерні ознаки драми-феєрії (с.222)
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт твору https://dovidka.biz.ua/lisova-pisnya-analiz-tvory/
Текст твору за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=AABBhjkIHEA
Урок №7 Символічність образів драми-феєрії «Лісова пісня». Природа і людина у драмі-феєрії «Лісова пісня»
Урок №7 Символічність образів драми-феєрії «Лісова пісня». Природа і людина у драмі-феєрії «Лісова пісня»
Опрацювати усно с.223 - 227 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - визначити символічність образів твору (усно)
Домашнє завдання - записати в зошит коротку характеристику образів Лукаша та Мавки (с.226-227)
Текст твору за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ
Урок №8-9 Урок розвитку комунікативних умінь. Контрольний твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки
Урок №8-9 Урок розвитку комунікативних умінь. Контрольний твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки
Завдання для виконання - написати контрольний твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки.
Урок №10-11 Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Поезія «Блакитна панна». Мотив самотності людини у поезії М.Вороного «Інфанта»
Урок №10-11 Микола Вороний – ідеолог модернізації української літератури. Поезія «Блакитна панна». Мотив самотності людини у поезії М.Вороного «Інфанта»
Опрацювати усно с.229 - 232 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит ознаки символізму (с.234)
Домашнє завдання - скласти коротку хронологічну таблицю до життєпису Миколи Вороного https://dovidka.biz.ua/mikola-voroniy-hronologichna-tablitsya/
Тексти поезій на с.236-237 електронного підручника.Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gFGyuuimH-k&t=3s
Урок №12 Життя і творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась»)
Урок №12 Життя і творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась»)
Опрацювати усно с.240 - 243 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит літературний паспорт поезії https://dovidka.biz.ua/z-zhurboyu-radist-obnyalas-analiz/
Домашнє завдання - скласти коротку хронологічну таблицю до життєпису Олександра Олеся https://dovidka.biz.ua/oleksandr-oles-hronologichna-tablitsya/
Текст поезії https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1488Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=jSbQ1-YQEBY&t=2s 2. https://www.youtube.com/watch?v=ClvrRAvQ69Y
Урок №13 Інтимна лірика Олександра Олеся («Чари ночі…»). Громадянська лірика («О слово рідне! Орле скутий!..»)
Урок №13 Інтимна лірика Олександра Олеся («Чари ночі…»). Громадянська лірика («О слово рідне! Орле скутий!..»)
Опрацювати усно с.243 - 245 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- виписати в зошит художні засоби із поезій "Чари ночі" та "О слово рідне! Орле скутий!.."
Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію "Чари ночі".
Тексти поезій - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=848 та https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=850Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=QXBLeDUeBjY
Урок №14 Драматичний етюд «По дорозі в Казку»
Урок №14 Драматичний етюд «По дорозі в Казку»
Опрацювати усно с.245 - 247 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання- записати в зошит визначення драматичного етюду (с.247)
Домашнє завдання - записати паспорт твору https://dovidka.biz.ua/po-dorozi-v-kazku-analiz-problematyka/
Текст твору - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6072Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-LxrHqjMy0Y
Урок №15 Література рідного краю (поезія)
Завдання для виконання - прочитати статтю "Видатні письменники Чернівців" за посиланням https://chernivetski.info/uk/article-2464-vidatni-pismenniki-i-poeti-chernivciv
Домашнє завдання - підготувати коротке письмове повідомлення про одного із поетів свого населеного пункту.
Урок №16 Тематична контрольна робота
Урок №16 Тематична контрольна робота
Завдання для виконання- тести https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-10-klas-l-ukra-nka-m-voroniy-o-oles-1023721.html
Урок №17 Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм)
Урок №17 Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм)
Опрацювати усно с. 4-8 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання- записати в зошит визначення "розстріляного відродження" (с.5)
Домашнє завдання - записати в зошит представників "розстріляного відродження" (с.5)
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA
Урок №18 Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор
Урок №18 Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор
Опрацювати усно с. 10-15 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит визначення термінів "авангард" та "футуризм" (с.10)
Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Михайля Семенка https://dovidka.biz.ua/mihayl-semenko-hronologichna-tablitsya/
Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI&t=6s та https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk
Урок №19 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему: «Поезія 1920-тих років як потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»
Урок №19 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему: «Поезія 1920-тих років як потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»
Електронний підручник https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - підготувати тези виступу, взяти участь у диспуті на тему: «Поезія 1920-тих років як потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»
Домашнє завдання - записати в зошит аналіз поезії "Місто" Михайля Семенка https://ukrclassic.com.ua/katalog/s/semenko-mikhajl/3245-analiz-virsha-misto-semenko
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UhHWhOeR-Ss
Урок №20 Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
Урок №20 Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
Опрацювати усно с. 16-19 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит визначення термінів "вітаїстичність" та "кларнетизм" (с.16, с.19)
Тексти поезій
"Арфами, арфами..." (1914)Арфами, арфами —
золотими, голосними обізвалися гаї
Самодзвонними:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
Думами, думами —
наче море кораблями, переповнилась блакить
Ніжнотонними:
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
Стану я, гляну я —
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
Любая, милая, —
чи засмучена ти ходиш, чи налита щастям
вкрай.
Там за нивами:
Ой одкрий
Колос вій!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
"О панно Інно, панно Інно!.." (1915)О панно Інно, панно Інно!
Я — сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно.
Любив? — Давно. Цвіли луги...
О люба Інно, ніжна Iнно,
Любові усміх квітне раз — ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги...
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.
Я Вам чужий — я знаю.
А хтось кричить: ти рідну стрів!
І раптом — небо... шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші.— Я ридаю.
Сестра чи Ви? — Любив...
"Ви знаєте, як липа шелестить..." (1911)
Ви знаєте, як липа шелестить
у місячні весняні ночі?
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі.
Кохана спить…
Ви чули ж бо: так липа шелестить.
Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов'ї…
"Я твій" — десь чують дідугани,
А солов'ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї!
золотими, голосними обізвалися гаї
Самодзвонними:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
наче море кораблями, переповнилась блакить
Ніжнотонними:
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
чи засмучена ти ходиш, чи налита щастям
вкрай.
Там за нивами:
Ой одкрий
Колос вій!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
Я — сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно.
Любив? — Давно. Цвіли луги...
О люба Інно, ніжна Iнно,
Любові усміх квітне раз — ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги...
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.
Я Вам чужий — я знаю.
А хтось кричить: ти рідну стрів!
І раптом — небо... шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші.— Я ридаю.
Сестра чи Ви? — Любив...
"Ви знаєте, як липа шелестить..." (1911)
Ви знаєте, як липа шелестить
у місячні весняні ночі?
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі.
Кохана спить…
Ви чули ж бо: так липа шелестить.
Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов'ї…
"Я твій" — десь чують дідугани,
А солов'ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї!
Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Павла Тичини https://dovidka.biz.ua/pavlo-tichina-hronologichna-tablitsya/
Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=Fq6X1X-UTh8https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ
Урок №21 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»
Урок №21 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»
Опрацювати усно с.25 - 27 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит визначення експресіонізму (с.26)
Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію Павла Тичини (на вибір).
Тексти поезій
"Пам'яті тридцяти" (1918)На Аскольдовій могилі
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих…
На Аскольдовій могилі
Український цвіт! —
По кривавій по дорозі
Нам іти у світ.
На кого посміла знятись
Зрадника рука? —
Квитне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка…
На кого завзявся Каїн?
Боже, покарай! —
Понад все вони любили
Свій коханий край.
Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.
"Одчиняйте двері..." (1918)Одчиняйте двері —
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
Очі, серце і хорали
Стали,
Ждуть…
Одчинились двері —
Горобина ніч!
Одчинились двері —
Всі шляхи в
крові!
Незриданними сльозами
Тьмами
Дощ…
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=1Yg9afc0TjY
Урок №22 Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження»
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих…
На Аскольдовій могилі
Український цвіт! —
По кривавій по дорозі
Нам іти у світ.
На кого посміла знятись
Зрадника рука? —
Квитне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка…
На кого завзявся Каїн?
Боже, покарай! —
Понад все вони любили
Свій коханий край.
Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
Очі, серце і хорали
Стали,
Ждуть…
Одчинились двері —
Горобина ніч!
Одчинились двері —
Всі шляхи в
крові!
Незриданними сльозами
Тьмами
Дощ…
Урок №22 Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження»
Опрацювати усно с. 29-31 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Євгена Плужника https://dovidka.biz.ua/yevgen-pluzhnik-hronologichna-tablitsya/
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=6hZWvR8tepk
Немає коментарів:
Дописати коментар