Українська мова
(8 група)
І курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник:
Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1-2 Вступ. Лексикографія. Сучані лексикографічні джерела: словники, довідкова література (зокрема на електронних словниках).
Опрацювати параграф 1 (с.10) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html.
Виконати вправи 2, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=TcIBCl0c-GU
Урок №3 Інформативна й нормативна функції словників, основні типи. Додаткові медіаресурси
Опрацювати параграф 2 (с.10) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html.
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=0Xx25iaCHLU
Урок №4 Поняття мови в сучасній українській літературній мові. Нормативне й ненормативне мовлення. Типи норм
Опрацювати параграф 3 (с.14) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 2, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=QqBHBEUFFuQ
Урок №5 Лексична норма. Лексична помилка. Лексичне значення слова
Опрацювати параграф 4 (с.18) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 2, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=Ei5jso-ygM0
Урок №6 Слово і контекст; залежність значень слова від контексту. Слововживання: вибір слова, лексична сполучуваність
Опрацювати параграф 3 (с.14) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3, 4 (б).
Домашнє завдання - вправа 6.
Переглянути презентацію за посиланням https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ukrainskoi-movi-10-klas-movna-norma-leksicne-znacenna-slova-leksicna-pomilka-slovo-i-kontekst-481303.html
Урок №7 Слова власне українські і запозичені. Виправдані й небажані запозичення
Опрацювати параграф 5 (с.23) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=OUmM9JK_MPo
Урок №8 Лексичні й фразеологічні синоніми й антоніми
Опрацювати параграф 6 (с.27) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3, 6.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=scigg_eN4qs
Урок №9 Синонімічне багатство української мови
Опрацювати параграф 6 (с.27) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 2.
Домашнє завдання - вправа 5.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=scigg_eN4qs
Урок №10 Пароніми. Запобігання помилок у вживанні паронімів
Опрацювати параграф 7 (с.32) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 4, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланнями 1.https://www.youtube.com/watch?v=guqAYCtMY0Y (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=KHTDig7qPLg (Українська мова. Найтиповіші завдання ЗНО)
Урок №11 Найпоширеніші випадки порушення лексичної норми. Кальки з інших мов. Недоречне вживання українських слів у невластивому їм значенні. (Дискусія на тему: «Які слова руйнують наше життя?»)
Опрацювати параграф 8 (с.35) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за посиланням 1.https://www.youtube.com/watch?v=SrBjSmEKY0k (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №12 Основні групи фразеологізмів, багатозначність, синонімія й антонімія фразеологізмів. Уживання слів у фразеологізмах відповідно до їх стилістичного забарвлення
Опрацювати параграф 9-10 (с.38) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7 (а).
Переглянути відео за посиланнями 1. https://www.youtube.com/watch?v=VVWnltZ08c4 2.https://www.youtube.com/watch?v=McMnY90A1_8 (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №13 Утвердження лексичної норми в словниках української мови (повторення й узагальнення) (Дискусія на тему: «Грубість – духовна слабкість чи демонстрування сили?»)
Опрацювати параграф 11-12 (с.43) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 4 (усно).
Домашнє завдання - вправа 7 (1, а).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=HgQ0kTKQzo8&t=6s (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №14 Тематична контрольна робота (тестування)
Виконати тестові завдання за покликанням https://naurok.com.ua/test/start/1114423.
Урок №15 Риторика як мистецтво, наука й навчальна дисципліна. Роль риторики в сучасному світі
Опрацювати параграф 13-14 (с.46) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 3 (а), усно.
Домашнє завдання - вправа 7 (1).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=BBzTkk_oc5Q (Всеукраїнська школа онлайн)
Опрацювати параграф параграф 13-14 (с.46) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 4 (усно).
Домашнє завдання - написати есе на тему: «Гаджети чи реальне спілкування?»
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=RlJ2FahX5EE (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №17 Особистість мовця (чарівність, артистизм, упевненість у собі, щирість, обізнаність, об’єктивність, доброзичливість). Риси гарного співрозмовника. Вимоги до мовлення оратора. Комунікативний стан мовця. Розвиток мовлення. Діалог
Опрацювати параграф 15-16 (с.51) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 6 (с. 50). Скласти діалог на тему: "Чим прекрасна обрана професія?"
Домашнє завдання - вправа 7 (с.50).
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=SZX0yrzJiIU&t=13s 2.https://www.youtube.com/watch?v=SIbHUGLyyV4
Урок №18 Аудиторія (слухач, слухачі). Види слухання. Цілі слухання. Моделювання аудиторії. Контакт із аудиторією. Прийоми налагодження контакту
Опрацювати параграф 17-18 (с.56) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 6 (с. 62).
Домашнє завдання - вправа 7 (2), (с.62).
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=_uwh64UG1YU 2. https://www.youtube.com/watch?v=v-mtJVI6w2A
Урок №19 Текст як одиниця спілкування. Етапи підготовки тексту виступу.(Повідомлення на тему: «Ця музика надихає»)
Опрацювати параграф 19-20 (с.63) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 6 (с. 67).
Домашнє завдання - вправа 7 (1), (с.67).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gg9fxRwuSiw
Урок №20 Види читання і записування тексту виступу. Написання тексту публічного виступу.Естетика тексту. (Виступ на тему:« «Електронна чи паперова книга?»)
Опрацювати параграф 19-20 (с.63) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 5 (с. 67).
Домашнє завдання - написати текст виступу на тему:"Електронна чи паперова книга?"
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=j4_WFCdg4Go
Урок №21 Ефетивність мовлення. Стратегія і тактика мовленнєвої поведінки. Комунікативний намір. Мовленнєвий вчинок. Мовленнєва подія.(Дискусія на тему:«Чи потрібно бути мовно стійким?» )
Опрацювати параграф 21-22 (с.68) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3, 4 (с. 70).
Домашнє завдання - вправа 7 (2), с. 71.
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=UlEsSa9M_T8 2. https://www.youtube.com/watch?v=-d88bd8jZXI
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ZcFQMS4RfRU
Опрацювати параграф параграф 23(с.72) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 2, 3 (с. 73).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.75).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=dSepICqAesA
Урок №24 Основні правила вимови голосних та приголосних звуків
Опрацювати параграф параграф 24 - 25 (с.76) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 5 (с. 78).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.80).
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=zBJsqLz7jw0 2.https://www.youtube.com/watch?v=NFkSEeewU98
Урок №25 Наголос. Основні правила наголошування слів. Нормативний наголос. Варіантне наголошування слів в українській мові
Опрацювати параграф 26 - 27 (с.81) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 2 (с. 82).
Домашнє завдання - вправа 5 (с.83).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=OJc-rcx2cCM
Урок №26 Словорозрізнювальний наголос. Форморозрізнювальний наголос. Діалектний наголос
Опрацювати параграф 26 - 27 (с.81) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 3 (с. 82).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.84).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CYHFtuRWRQo
Урок №27 Складні випадки наголошування слів
Опрацювати параграф 26 - 27 (с.81) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати тести №1 - 12 за покликанням https://naurok.com.ua/test/nagolos-472078.html
Домашнє завдання - тести №13 - 24 за покликанням https://naurok.com.ua/test/nagolos-472078.html
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=MvvDjmSGToQ
Урок №28 Розвиток мовлення. Усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням
Прочитайте текст.
Життєвий шлях до мрії
Всі ми без виключення маємо свої мрії. І як показує практика, кожна мрія посилається людині разом із засобами для її втілення в життя. Отже, справа тільки в тому,щоб відшукати ці таємничі засоби втілення своєї мрії. Сьогодні ми поговоримо про здобуття професії своєї мрії. Мрія надає нам бажання жити та творити. Але мрія – це тільки напрямок, в якому треба рухатися, долаючи не легкий шлях.
«Мрія» та «мета» - це одночасно різні, але похідні поняття. Мрією ми називаємо щось прекрасне, але дуже абстрактне, часто не зрозуміле навіть нам самим. Проте не турбуйтеся, мрію можна досягти, якщо її перетворити на мету. Адже мета – це конкретне бажання з емоцією, надихаючою на її досягнення.
Як із мрії зробити мету? – Для цього вам на папері треба якомога детальніше розписати свою мрію – про що саме ви мрієте і опишіть шлях до своєї мрії. Потім зажмурте очі й уявіть, що ви досягли своєї мети. Запам`ятайте всі деталі, які ви помітили, а потім відкрийте очі та зафіксуйте всі деталі та почуття від образу своєї мрії на папері. Це ще не все! Для подальшої деталізації своєї мрії, перевтіленої в мету, скористайтеся наступними порадами.
1.Мрійте щиро! Тільки за такої умови мрія стає вашою. Як це перевірити? Дуже просто! Згадайти свої почуття, коли ви уявляли, що вже досягли своєї мрії. Якщо ви відчули радість та психологічне полегшення від досягнення мрії, тоді вона дійсно належить вам.
2. Визначте кінцеву дату досягнення своєї мети. Без цього ніяк! Але зауважте, що мета має бути реальною для вас та залежити тільки від вашої волі. Наприклад, безглуздо мріяти про відкриття нової галактики, краще задумайтеся про реальні речі.
3. Оберіть позитивну та конкретну мрію. Під час формування своєї мрії не думайте про те, чого ви НЕ хочете. Можливо, цього з вами так і не відбудеться, як би ви чогось не боялися. Але мрія існує для того, щоб створювати щось прекрасне, позитивне для вас, а не звільнювати вас від страху. Важливо також конкретно формулювати свої бажання. Наприклад, «Я хочу вчитися в вузі» - це не мрія для більшості з нас. Оберіть собі конкретну спеціальність та конкретний вуз. Те ж саме стосується і вашої майбутньої професії.
4. Чим ви можете пожертвувати заради досягнення своєї мети? Зрозумійте, чим більшого ви готові позбутися заради досягнення мрії, тим більше у вас шансів її досягнути. Ви повинні усвідомлювати, що протягом свого шляху до мрії, ви втрачаєте можливість досягти десятки інших мрій. Робіть усвідомлений вибір!
5. Що вам може стати перешкодою досягнення мети? Дуже важливо визначити перешкоди, які можуть траплятися на вашому шляху. Адже тільки тоді ви зможете їх подолати. Таким чином, написавши всі можливі труднощі та перешкоди на папері, ви зможете зробити план поетапного досягнення своєї мети.
6. Зробіть конкретний план досягнення мети. Після поетапного плану подолання перешкод уточніть кінцеві терміни виконання цих міні-завдань та результати, які ви від них очікуєте. В майбутньому ви будете користуватися цим планом та перевіряти себе.
7. Створюйте стимули та нагадування про свою мету. Для досягнення мети, ви повинні «жити» нею. Отже, із впевненістю розповідайте всім про свою мету та кінцевий термін, коли ви її плануєте досягти. Ви не захочете підводити себе, бо можете втратити довіру цих людей до вас. Це стане надійним стимулом до досягнення мрії. Для себе ви можете зробити нагадування про мету скрізь – наприклад, розмістить по всьому дому речі, які нагадували б вам про те, до чого ви прагнете.
8. Станьте мрійником, реалістом та критиком у однім обличчі. Дуже важливо розуміти свою мрію з трьох боків. Але не переборщіть із критикою – це може знизити вашу впевненість у собі. https://znoclub.com/dovidnik-zno/209-zhitteevij-shlyakh-mriji.html
Виконайте завдання до тексту: 1. Редагуйте текст. 2. Усно перекажіть текст. 3. Визначте стиль.
Домашнє завдання - Складіть коротке творче продовження (усно)
Урок №30 Орфограма. Орфографічна помилка. Орфографічний словник. Принципи української орфографії
Опрацювати правила у параграфі 28 (с.85) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 2 (с. 87).
Домашнє завдання - вправа 5 (завдання 1, 2) (с.88).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=crkZ4J6p8nk
Урок №31 Ненаголошені е, и в корені слова
Опрацювати правила у параграфі 28 (с.85-86) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 3 (с. 87).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.89).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=v71lrn63aho
Урок №32 Апостроф. Позначення м’якості приголосних
Опрацювати правила у параграфі 29 (с.90) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 5 (с. 91).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.92).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=xg8A9Re4Z7s
Урок №33 Чергування голосних.Чергування приголосних в українській мові. Зміни приголосних при збігові їх у процесі словотворення
Опрацювати правила у параграфі 31 (с.97) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправу 5 (с. 99).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.100).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=MKJlxNaHXsI
Урок №34 Контрольна робота Есе на тему: «З чого зіткане щастя?»
Завдання для виконання - написати есе на тему : "З чого зіткане щастя?".
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ZcFQMS4RfRU
Урок №35 Спрощення приголосних. Подвоєння та подовження приголосних
Опрацювати правила у параграфі 32 (с.101) електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Виконати вправи 2, 3 (с. 102).
Домашнє завдання - вправа 7 (с.104).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=pRJAMxPj7P8
Урок №36 Правопис префіксів. Правопис суфіксів
Немає коментарів:
Дописати коментар