18 група (українська література)

                                                     Українська література

(18 група)  

ІІ курс

 

Покликання на конференції Zoom                                                                     https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09   

Ідентифікатор конференції: 870 889 5608  

Код доступу: 7H9qWG  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Підручники:

 Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 246 с.  

Електронна версія підручника

 http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf



 Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.  

Електронна версія підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

З м і с т     у р о к і в    т а

   з а в д а н н я    д л я    в и к о н а н н я

Урок №1  Основні риси українського прозового модернізму

 Опрацювати  с.115 - 116  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит представників українського прозового модернізму (с.116)                                   

Домашнє завдання - пригадати визначення термінів імпресіонізм, символізм.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CPfeO-heN40


Урок №2  Василь Стефаник. Життя і творчість. Новаторство письменника

 Опрацювати  с.169 - 173  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит визначення експресіонізму (с.174)           

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю до житєпису В.Стефаника

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=8x6eQwzLFRM



Урок №3  Василь Стефаник. Новела «Камінний хрест» – психологічне розкриття теми еміграції. Історична основа твору

 Опрацювати  с.175 - 177  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит особливості композиції твору (с.175)     

Домашнє завдання - прочитати новелу "Камінний хрест".

Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=336

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=jfPrfwgXoik


Урок №4   Багатозначність символічних образів новели

 Опрацювати  с.175 - 177  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит символічне значення образів твору (с.176)     

Домашнє завдання - переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=IjRc32_O50M.

Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=336

Переглянути відео (додатково)за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UoLrqwWg3tY


Урок №5  Життя й творчість, громадська й політична діяльність В.Винниченка

 Опрацювати  с.179 - 184  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- охарактеризуйте "Конкордизм" В.Винниченка  (с.185)        

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю до житєпису В.Винниченка https://dovidka.biz.ua/volodimir-vinnichenko-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=NhDa5zywd6g


Урок №6  Перший український науково-фантастичний роман «Сонячна машина», його популярність у 1920-ті роки

 Опрацювати  с.190 - 191  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит жанр і тему твору (с.190)     

Домашнє завдання - характеризувати головних персонажів (усно)

Текст твору (переказ)https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10453

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PQjZDpHxG9E


Урок №7 Новела В.Винниченка «Момент»

 Опрацювати  с.202 - 203  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит визначення новели (с.251)     

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт твору  https://dovidka.biz.ua/moment-vinnichenko-analiz/

Текст твору на с.191-202 електронного підручника

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zU5So6nV66I



Урок №8 Тематична контрольна робота
Завдання для контрольної роботи за темою: "Творчість Василя Стефаника та Володимира Винниченка". Дати відповіді на питання: 1. Що таке експресіонізм? Які його основні ознаки? 2. Який  провідний мотив новели В.Стефаника "Камінний хрест"7 3. Чому твір В.Винниченка "Сонячна машина" називають романом-утопією? 4. Як образ панночки із новели В.Винниченка "Момент" розкриває філософію В.Винниченка?

Урок №9  Альманах «З-над хмар і з долин», угруповання «Молода муза» – зв'язок із зарубіжною літературою, «нова» драма на межі століть

 Опрацювати усно с.205 - 206  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит представників "Молодої музи" (с.205)    

Домашнє завдання - охарактеризувати "нову драму" (усно) (с.206)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=pxw-bYbAS7g

Урок №10  Життєвий і творчий шлях Лесі Українки. Неоромантизм як основа естетичної позиції поетеси

 Опрацювати усно с.206 - 210  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит ознаки неоромантизму (с.212)    

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю до життєпису Лесі Українки https://dovidka.biz.ua/lesya-ukrayinka-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=U8kA6mmB4YQ

Урок №11 «Contra spem spero!» як світоглядна декларація сильної, вольової особистості

 Опрацювати  усно с.212 - 214  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання-   записати в зошит літературний паспорт твору  https://dovidka.biz.ua/contra-spem-spero-analiz-virsha/   

Домашнє завдання - вивчити напам'ть поезію.

Текст твору на с.214 електронного підручника

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=0gpSTTHUmvk


Урок №12 Призначення поета й поезії, мужність ліричної героїні, автобіографічні мотиви («Слово, чому ти не твердая криця…»)

 Опрацювати  усно с.215 - 216  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zGFEpNusUSY  

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт твору https://dovidka.biz.ua/slovo-chomu-ti-ne-tverdaya-kritsya-analiz/ 

Текст твору на с.216 електронного підручника.

Урок №13 Відданість своїм мріям, наполегливе прагнення до мети («Мріє, не зрадь!»). Зображення повені людських почуттів у вірші «Стояла я і слухала весну…»

 Опрацювати  усно с.216 - 218  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання  записати в зошит літературний паспорт поезії "Мріє, не зрадь!" https://dovidka.biz.ua/mriye-ne-zrad-lesya-ukrayinka/

Домашнє завдання - виписати художні засоби із поезії "Стояла я і слухала весну...".

Тексти творів на с.217, 218 електронного підручника

Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=_2FBhlHNVuU

https://www.youtube.com/watch?v=waq0_cGvSug


Урок №14 Драма-феєрія «Лісова пісня». Фольклорно-міфологічна основа

 Опрацювати  усно с.221 - 224  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання  записати в зошит характерні ознаки драми-феєрії (с.222)

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт твору https://dovidka.biz.ua/lisova-pisnya-analiz-tvory/

Текст твору за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=AABBhjkIHEA


Урок №15 Символічність образів драми-феєрії «Лісова пісня». Природа і людина у драмі-феєрії «Лісова пісня»

 Опрацювати  усно с.223 - 227  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання - визначити символічність образів твору (усно)   

Домашнє завдання - записати в зошит коротку характеристику образів Лукаша та Мавки (с.226-227)

Текст твору за посиланням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=508

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zsB2sn-KJYQ


Урок №16-17 Урок розвитку комунікативних умінь. Контрольний твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки

Завдання для виконання -  написати контрольний твір-розповідь з елементами роздуму за драмою-феєрією «Лісова пісня» Лесі Українки. 


Урок №18  Микола Вороний  –  ідеолог модернізації української літератури. Поезія «Блакитна панна». Мотив самотності людини у поезії М.Вороного «Інфанта»

 Опрацювати усно с.229 - 232  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит ознаки символізму (с.234)    

Домашнє завдання - скласти коротку хронологічну таблицю до життєпису Миколи Вороного  https://dovidka.biz.ua/mikola-voroniy-hronologichna-tablitsya/

Тексти поезій на с.236-237 електронного підручника.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=gFGyuuimH-k&t=3s 


Урок №19  Життя і творчість, світоглядні переконання Олександра Олеся. Неоромантичні символістські тенденції у творчості («З журбою радість обнялась»)

 Опрацювати усно с.240 - 243  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит літературний паспорт поезії   https://dovidka.biz.ua/z-zhurboyu-radist-obnyalas-analiz/  

Домашнє завдання - скласти коротку хронологічну таблицю до життєпису Олександра Олеся  https://dovidka.biz.ua/oleksandr-oles-hronologichna-tablitsya/

Текст поезії  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1488
Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=jSbQ1-YQEBY&t=2s          2. https://www.youtube.com/watch?v=ClvrRAvQ69Y

Урок №20  Інтимна лірика Олександра Олеся («Чари ночі…»). Громадянська лірика («О слово рідне! Орле скутий!..»)

 Опрацювати усно с.243 - 245  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- виписати в зошит художні засоби із поезій "Чари ночі"  та "О слово рідне! Орле скутий!.."  

Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію "Чари ночі".

Тексти поезій - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=848  та https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=850
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=QXBLeDUeBjY

Урок №21  Драматичний етюд «По дорозі в Казку»

 Опрацювати усно с.245 - 247  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання- записати в зошит визначення драматичного етюду (с.247)

Домашнє завдання - записати паспорт твору https://dovidka.biz.ua/po-dorozi-v-kazku-analiz-problematyka/

Текст твору - https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=6072
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-LxrHqjMy0Y

Урок №23   Тематична контрольна робота

 Завдання для виконання- тести https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-10-klas-l-ukra-nka-m-voroniy-o-oles-1023721.html


Урок №24  Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм)

 Опрацювати усно с. 4-8 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання- записати в зошит визначення "розстріляного відродження" (с.5)  

Домашнє завдання - записати в зошит представників "розстріляного відродження" (с.5)  

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA

Урок №25  Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор

 Опрацювати усно с. 10-15 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання записати в зошит визначення  термінів "авангард" та "футуризм" (с.10)  

Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Михайля Семенка https://dovidka.biz.ua/mihayl-semenko-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI&t=6s та https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

Урок №26 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему:  «Поезія 1920-тих років як  потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»

Електронний підручник  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання підготувати тези виступу, взяти участь у диспуті на тему:  «Поезія 1920-тих років як  потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»

Домашнє завдання - записати в зошит аналіз поезії "Місто" Михайля Семенка https://ukrclassic.com.ua/katalog/s/semenko-mikhajl/3245-analiz-virsha-misto-semenko

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UhHWhOeR-Ss


Урок №27-28 Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.  Поезії  «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

 Опрацювати усно с. 16-19 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання записати в зошит визначення  термінів "вітаїстичність" та "кларнетизм" (с.16, с.19)  


Тексти поезій 

"Арфами, арфами..." (1914)
Арфами, арфами —
золотими, голосними обізвалися гаї
Самодзвонними:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.

Думами, думами —
наче море кораблями, переповнилась блакить
Ніжнотонними:
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...

Стану я, гляну я —
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.

Любая, милая, —
чи засмучена ти ходиш, чи налита щастям
вкрай.
Там за нивами:
Ой одкрий
Колос вій!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...

"О панно Інно, панно Інно!.." (1915)
О панно Інно, панно Інно!
Я — сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно.
Любив? — Давно. Цвіли луги...
О люба Інно, ніжна Iнно,
Любові усміх квітне раз — ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги...
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.
Я Вам чужий — я знаю.
А хтось кричить: ти рідну стрів!
І раптом — небо... шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші.— Я ридаю.
Сестра чи Ви? — Любив...

"Ви знаєте, як липа шелестить..." (1911)

Ви знаєте, як липа шелестить
у місячні весняні ночі?

Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі.
Кохана спить…

Ви чули ж бо: так липа шелестить.

Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.

Ось місяць, зорі, солов'ї…
"Я твій" — десь чують дідугани,
А солов'ї!..

Та ви вже знаєте, як сплять гаї!

Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Павла Тичини  https://dovidka.biz.ua/pavlo-tichina-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=Fq6X1X-UTh8
https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ

Урок №29  Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»

 Опрацювати усно с.25 - 27  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання - записати в зошит визначення  експресіонізму (с.26) 

Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію Павла Тичини (на вибір).


Тексти поезій 

"Пам'яті тридцяти" (1918)
На Аскольдовій могилі
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих…
На Аскольдовій могилі
Український цвіт! —
По кривавій по дорозі
Нам іти у світ.
На кого посміла знятись
Зрадника рука? —
Квитне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка…
На кого завзявся Каїн?
Боже, покарай! —
Понад все вони любили
Свій коханий край.
Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.

"Одчиняйте двері..." (1918)
Одчиняйте двері —
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
Очі, серце і хорали
Стали,
Ждуть…

Одчинились двері —
Горобина ніч!
Одчинились двері —
Всі шляхи в
крові!
Незриданними сльозами
Тьмами
Дощ…

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=1Yg9afc0TjY

Урок №30 Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження»

 Опрацювати усно с. 29-31 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Євгена Плужника  https://dovidka.biz.ua/yevgen-pluzhnik-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=6hZWvR8tepk



Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...