21 група (українська література)

                                                 Українська література

(21 група)  

ІІІ курс

 

Покликання на конференції Zoom                                                                     https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09   

Ідентифікатор конференції: 870 889 5608  

Код доступу: 7H9qWG  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Підручник:

 Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.  

Електронна версія підручника

https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

З м і с т     у р о к і в    т а

   з а в д а н н я    д л я    в и к о н а н н я

Урок №1 Розвиток національного театру «Березіль» Леся Курбаса. Харківський театр імені І.Франка. Драматургія 1920-1930 рр.

 Опрацювати  с.115 - 117  електронного підручника    https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura                                   

Домашнє завдання - зробити конспект прочитаного.

Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w


Урок №2 Основне про життєвий і творчий шлях Миколи Куліша

 Опрацювати  с.117 - 119  електронного підручника          https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura                              

Завдання для виконання - 4, 6 (с.126) (усно)

Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Життєпис Миколи Куліша", прочитати твір "Мина Мазайло" 

Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1087

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=8u3NU6mcGKs


Урок №3 Сатирична комедія «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння

 Опрацювати  с.121 - 124  електронного підручника                                         

Завдання для виконання - 7, 8 (с.126) (усно)

Домашнє завдання - записати паспорт твору за покликанням https://dovidka.biz.ua/mina-mazaylo-analiz-tvoru/

Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1087

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE


Урок №4 РМ Усний навчальний мінітвір на тему: «Актуальність пєси «Мина Мазайло» в наш час»

 Опрацювати  с.121 - 124  електронного підручника                                        

Завдання для виконання - 12 (с.126) (усно)

Домашнє завдання - 11 (с.126) (усно)

Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=1087

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE


Урок №5 Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р. 

 Опрацювати  с.132 - 133  електронного підручника                                         

Завдання для виконання - записати тези прочитаного матеріалу

Домашнє завдання - 4 (с.139) (усно)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=W0VaYDj2s2U

Урок №6 Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. «Зелена Євангелія» - нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження

 Опрацювати  с.134 - 138  електронного підручника                                        

Завдання для виконання - 10 (с.139) (усно)

Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Б.-І. Антонича"

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=SitsCQ--igs

Урок №7 Поєднання язичницьких мотивів із християнськими у поезіях «Різдво» та «Коляда» Богдана-Ігора Антонича

 Опрацювати  с.134 - 138  електронного підручника                                        

Завдання для виконання - 7, 8 (с.139) (усно)

Домашнє завдання - аназіз поезії "Різдво" (письмово)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=iFrxvKPNOF8

Урок №8 Осип Турянський. Коротко про письменника. Поема у прозі «Поза межами болю», що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу 

 Опрацювати  с.140 - 144  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  8, 9 (с.144) (усно)

Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Осипа Турянського"

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=N5STE7QYTfk

Урок №9 Література рідного краю (поезія)
Для самостійного опрацювання – інформація про сучасних письменників Буковини (зробити тематичні виписки) за покликанням https://www.slideshare.net/mariannaklymchuk/ss-45230240
Домашнє завдання: підготувати коротке повідомлення  або презентацію про одного із сучасних поетів свого населеного пункту, проаналізувати одну поезію цього автора.  

Урок №10 Тематична контрольна робота
Виконати тестові завдання за покликанням https://naurok.com.ua/test/tvorchist-pismennikiv-zahidno-ukra-ni-do-1939-roku-ta-poetiv-emigrantiv-649702.html

Урок №11 Література письменників емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники

 Опрацювати  с.151 - 152  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  Дати відповідь на питання:"Хто з поетів становили ядро "празької школи"?" (с.152) (письмово у зошиті)

Домашнє завдання - Закінчити речення "Серед прозаїків-емігрантів найвідомішими були... " (с.152) (письмово у зошиті)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=r8gYSoxt77I

Урок №12 Євген Маланюк. Коротко про митця

 Опрацювати  с.153  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Під чужим небом" (читає В.Василенко). 2.Визначити тему та ідею вірша (усно) https://www.youtube.com/watch?v=ogOvqkLCnSg

Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Євгена Маланюка"

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ECeriPUbGJg

Урок №13 Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України в поезії «Уривок з поеми»

 Опрацювати  с.154-155  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Уривок з поеми" https://www.youtube.com/watch?v=aolgncqUHbE. 

Домашнє завдання - визначити тему та ідею вірша (усно) 

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=hp08gjeywaY

Урок №14 «Напис на книзі віршів…» - ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків

 Опрацювати  с.156-157  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Напис на книзі віршів..." https://www.youtube.com/watch?v=Xw8eZgg79us. 

Домашнє завдання - ідейно-художній аналіз вірша (письмово) 

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zhDVfeeTsOc

Урок 15 Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман

 Опрацювати  с.159 - 160  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  прочитати життєпис І.Багряного.

Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Івана Багряного", прочитати роман "Тигролови".

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-gkhQH4a8xc

Урок 16 Проблема свободи й боротьби за визволення у романі «Тигролови» Івана Багряного

 Опрацювати  с.160 - 162  електронного підручника                                        

Завдання для виконання -  записати в зошит визначення пригодницького роману (с.162).

Домашнє завдання - Що символізує образ Григорія Многогрішного у  романі "Тигролови"? (Усно)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=kbkwEeJAUUY

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...