28 група (українська мова)

                                                              Українська мова

(28 група)  

ІІІ курс

 

Покликання на конференції Zoom                                                                     https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09   

Ідентифікатор конференції: 870 889 5608  

Код доступу: 7H9qWG  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 208 с.

Електронна версія підручника: http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/ 


--------------------------------------------------------------------------------------------------------

З м і с т     у р о к і в    т а

   з а в д а н н я    д л я    в и к о н а н н я


Урок №1-  Вступ. Дієслово

Опрацювати  параграф 15 (с.45) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 7 (А).
Домашнє завдання - вправа 7 (Б).

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №3   Дієслівні форми

Опрацювати  параграф 15 (с.45) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №4   Складні випадки словозміни дієслів

Опрацювати  параграф 16 (с.50) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).

Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=ho6PyVW4-FM (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ  (На всі двісті (Анна Огойко))


Урок №5   Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини

Опрацювати  параграф 17 (с.54) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 5.
Домашнє завдання - вправа 4 (А).

Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=xdMKIRww9mg (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=8o7qSV4qJ2Y (На всі двісті (Анна Огойко))


Урок №6   Активні дієприкметники

Опрацювати  параграф 18 (с.58) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98 (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №7   Пасивні дієприкметники

Опрацювати  параграф 18 (с.58) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  5, 6 (А).
Домашнє завдання - вправа 7 (А).

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98 (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №8   Розвиток мовлення. Складання діалогу за умовами запропонованої ситуації спілкування

 Прочитати текст і визначити відому і нову для вас інформацію про діалог (стратегія «Читання з позначками»).

Діалог — вид мовлення (найчастіше усного), для якого характерні почергові висловлювання двох або кількох співрозмовників. У писемній формі діалогічне мовлення використовують у художніх творах як засіб відтворення мовлення та характеристики персонажів. Усне діалогічне мовлення здійснюється за умови безпосереднього контакту співрозмовників, кожен із яких почергово то слухає/сприймає, то говорить. Тому щоб навчитися діалогу, необхідно досконало оволодіти такими видами мовленнєвої діяльності, як аудіювання та говоріння.

Важливими для діалогу є невербальні засоби спілкування: міміка, жести, інтонація. Діалогічне усне мовлення передбачає розуміння співрозмовниками реальної ситуації спілкування, зорове сприйняття співрозмовниками одне одного (міміки, жестів), сприйняття інтонаційного оформлення мовлення. Зорієнтувавшись у ситуації спілкування, кожен зі співрозмовників планує своє висловлювання (планування відбувається у внутрішньому мовленні). Діалогічне мовлення є ланцюгом реплік, які породжуються в процесі спілкування двох або декількох осіб. Розрізняють репліку-стимул, яка спонукає співрозмовника до відповіді або дії, та репліку-реакцію, що звучить у відповідь.

Зберігаючи у внутрішньому мовленні початок розмови (зміст попередніх реплік), кожен зі співрозмовників знову-таки у внутрішньому мовленні планує «смислові згустки» наступної репліки. Плануючи репліки, слід передовсім визначити мету (мотив) спілкування, його зміст (основну тезу) й логічно «просуватися» до досягнення цієї мети.

Репліки співрозмовників пов’язані за змістом (єдиною темою), більшість із них взаємозумовлені й пов’язані, тому вони утворюють діалогічні єдності (питання-відповідь). Характерними для діалогу є такі граматичні ознаки: граматична неповнота речень, використання простих синтаксичних конструкцій, різних речень за метою висловлювання, звертань і вставних слів, вигуків і часток тощо. // https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas/5.html


Скласти діалог на тему: "Що мені найбільше подобається в обраній професії?"
Домашнє завдання - повторити вивчене про дієслово.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zfMggi5KrlI


Урок №9   Тематична контрольна робота 

Виконати  тести  

Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=hDoKMDo06Jc



Урок №10   Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка

Опрацювати  параграфи 19-20 (с.62) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 3,  с.63.
Домашнє завдання - вправа 7 (1), (с.66).

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Tkw8pNG19sQ


Урок №11   Складні випадки синтаксичного узгодження. Складні випадки і варіанти синтаксичного керування

Опрацювати  параграфи 19-21 (с.62) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  7 (1), с.66.
Домашнє завдання - вправа 7 (с.70).

Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=5VUbxt2lApA 2.https://www.youtube.com/watch?v=BQBk7EMgDGo


Урок №12   Уживання прикметників в, на з географічними назвами і просторовими іменниками

Опрацювати  параграфи 22-23 (с.71) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Записати правила вживання прийменників в, на з географічними назвами і прросторовими іменниками (с.72).
Домашнє завдання - вправа 4, с.73 .

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ObRcMV8pm6w


Урок №13   Словосполучення з прийменниками по, в (у), при, за, із-за. Вживання похідних сполучників

Опрацювати  параграфи 22-23 (с.71) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Записати правила вживання прийменників  по, у, при, за, із-за (с.71-72).
Домашнє завдання - вправа 5, с.73 .

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=FwqzGTSTxN4


Урок №14  Варіанти граматичного зв’язку підмета і присудка

Опрацювати  параграф 24 (с.77) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати вправи 3, 5 (с.78-79).
Домашнє завдання - вправа 7, с.80 .

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=S6Nb-x4HBgk



Урок №15 Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на –но, -то

Опрацювати  параграф 25 (с.81) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати вправи 3, 4  (с.82).
Домашнє завдання - вправа 7, с.84 .


Урок №16  Односкладні й неповні речення. Прості ускладнені речення

Опрацювати  параграфи 26-27 (с.85) , 28-29 (с.91) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати вправи 7 (2) (с.90).
Домашнє завдання 7 (2) (с.94) .

Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=Qhm5_XF2ZZU  2.https://www.youtube.com/watch?v=E382fTSYCqg


Урок №17  Правила побудови складних речень. Логічні помилки в складних реченнях

Опрацювати  параграфи 30-31 (с.95) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати вправу 3 (с.96).
Домашнє завдання - вправа 7 (2) (с.99)

Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=U0PyF6Sx01Y  2.https://www.youtube.com/watch?v=Q5SqAcavCpk


Урок №18   Тематична контрольна робота 

Виконати  тести  https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-2-sintaksichna-norma-11-kl-25214.html

Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=bRt0PfOL6cg (Повторюємо наголошування слів)



Урок №19-20   Вступ. Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком

Опрацювати  параграф 32 (с.100) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=soihiF_zq3o (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №21   Звертання

Опрацювати  параграф 33 (с.103) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=rMghvG9__rI (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №22   Вставні конструкції

Опрацювати  параграф 33 (с.103) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=fH_TC7n29h0 (Всеукраїнська школа онлайн)


Урок №23   Однорідні члени речення

Опрацювати  параграф 35-36 (с.114) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 5.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).

Переглянути відео за покликаннями  1. https://www.youtube.com/watch?v=Z1xiyPb24Cs (Всеукраїнська школа онлайн)  2.https://www.youtube.com/watch?v=hX3vDaF8NZM (На всі двісті (Анна Огойко))


Урок №24   Відокремлені означення

Опрацювати  параграф 37-38 (с.120) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  5, 7 (2).
Домашнє завдання - вправа 7 (1).

Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=gmol6KHt1j0 (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=M2R967bQwQo (На всі двісті (Анна Огойко))


Урок №25   Відокремлені прикладки

Опрацювати  параграф 37-38 (с.120) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  2, 3.
Домашнє завдання - виконати тести №1-5 за покликанням  https://naurok.com.ua/test/vidokremleni-oznachennya-ta-prikladki-810783.html

Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=ZKLFO_iT5-o (Всеукраїнська школа онлайн) 


Урок №26   Відокремлені обставини

Опрацювати  параграф 39 (с.125) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.

Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 2.https://www.youtube.com/watch?v=4IA-ZWY_LdE (На всі двісті (Анна Огойко))

3. https://www.youtube.com/watch?v=A3ZNkU77nWA (Всеукраїнська школа онлайн) 

Урок №27 Кома в складному реченні

Опрацювати  правила у параграфі 40 (с.130) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправу  5 (1-8).

Домашнє завдання - виконати тести за покликанням  https://naurok.com.ua/test/koma-u-skladnomu-rechenni-374472.html

Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=fbH7JDVgbcY(Всеукраїнська школа онлайн) 


Урок №28 Крапка з комою у складному реченні

Опрацювати  правила у параграфі 40 (с.130) електронного підручника                                       http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/  

Виконати  вправи  3, 5 (9-10).

Домашнє завдання вправа 7

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=hoRghnEthAU(Всеукраїнська школа онлайн) 

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...