Українська мова
(28 група)
ІІІ курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 208 с.
Електронна версія підручника: http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1-2 Вступ. Дієслово
Опрацювати параграф 15 (с.45) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 7 (А).
Домашнє завдання - вправа 7 (Б).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №3 Дієслівні форми
Опрацювати параграф 15 (с.45) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3E2X9dC4S3s (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №4 Складні випадки словозміни дієслів
Опрацювати параграф 16 (с.50) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=ho6PyVW4-FM (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=PNDUlF88xDQ (На всі двісті (Анна Огойко))
Урок №5 Паралельні форми вираження наказового способу дієслів 1 та 2 особи множини
Опрацювати параграф 17 (с.54) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 5.
Домашнє завдання - вправа 4 (А).
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=xdMKIRww9mg (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=8o7qSV4qJ2Y (На всі двісті (Анна Огойко))
Урок №6 Активні дієприкметники
Опрацювати параграф 18 (с.58) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98 (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №7 Пасивні дієприкметники
Опрацювати параграф 18 (с.58) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 5, 6 (А).
Домашнє завдання - вправа 7 (А).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=coqg3kn9E98 (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №8 Розвиток мовлення. Складання діалогу за умовами запропонованої ситуації спілкування
Прочитати текст і визначити відому і нову для вас інформацію про діалог (стратегія «Читання з позначками»).
Діалог — вид мовлення (найчастіше усного), для якого характерні почергові висловлювання двох або кількох співрозмовників. У писемній формі діалогічне мовлення використовують у художніх творах як засіб відтворення мовлення та характеристики персонажів. Усне діалогічне мовлення здійснюється за умови безпосереднього контакту співрозмовників, кожен із яких почергово то слухає/сприймає, то говорить. Тому щоб навчитися діалогу, необхідно досконало оволодіти такими видами мовленнєвої діяльності, як аудіювання та говоріння.
Важливими для діалогу є невербальні засоби спілкування: міміка, жести, інтонація. Діалогічне усне мовлення передбачає розуміння співрозмовниками реальної ситуації спілкування, зорове сприйняття співрозмовниками одне одного (міміки, жестів), сприйняття інтонаційного оформлення мовлення. Зорієнтувавшись у ситуації спілкування, кожен зі співрозмовників планує своє висловлювання (планування відбувається у внутрішньому мовленні). Діалогічне мовлення є ланцюгом реплік, які породжуються в процесі спілкування двох або декількох осіб. Розрізняють репліку-стимул, яка спонукає співрозмовника до відповіді або дії, та репліку-реакцію, що звучить у відповідь.
Зберігаючи у внутрішньому мовленні початок розмови (зміст попередніх реплік), кожен зі співрозмовників знову-таки у внутрішньому мовленні планує «смислові згустки» наступної репліки. Плануючи репліки, слід передовсім визначити мету (мотив) спілкування, його зміст (основну тезу) й логічно «просуватися» до досягнення цієї мети.
Репліки співрозмовників пов’язані за змістом (єдиною темою), більшість із них взаємозумовлені й пов’язані, тому вони утворюють діалогічні єдності (питання-відповідь). Характерними для діалогу є такі граматичні ознаки: граматична неповнота речень, використання простих синтаксичних конструкцій, різних речень за метою висловлювання, звертань і вставних слів, вигуків і часток тощо. // https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas/5.html
Скласти діалог на тему: "Що мені найбільше подобається в обраній професії?"
Домашнє завдання - повторити вивчене про дієслово.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=zfMggi5KrlI
Урок №9 Тематична контрольна робота
Виконати тести
Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=hDoKMDo06Jc
Урок №10 Поняття синтаксичної норми. Синтаксична помилка
Опрацювати параграфи 19-20 (с.62) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 3, с.63.
Домашнє завдання - вправа 7 (1), (с.66).
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Tkw8pNG19sQ
Урок №11 Складні випадки синтаксичного узгодження. Складні випадки і варіанти синтаксичного керування
Опрацювати параграфи 19-21 (с.62) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 7 (1), с.66.
Домашнє завдання - вправа 7 (с.70).
Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=5VUbxt2lApA 2.https://www.youtube.com/watch?v=BQBk7EMgDGo
Урок №12 Уживання прикметників в, на з географічними назвами і просторовими іменниками
Опрацювати параграфи 22-23 (с.71) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Записати правила вживання прийменників в, на з географічними назвами і прросторовими іменниками (с.72).
Домашнє завдання - вправа 4, с.73 .
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ObRcMV8pm6w
Урок №13 Словосполучення з прийменниками по, в (у), при, за, із-за. Вживання похідних сполучників
Опрацювати параграфи 22-23 (с.71) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Записати правила вживання прийменників по, у, при, за, із-за (с.71-72).
Домашнє завдання - вправа 5, с.73 .
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=FwqzGTSTxN4
Урок №14 Варіанти граматичного зв’язку підмета і присудка
Опрацювати параграф 24 (с.77) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 5 (с.78-79).
Домашнє завдання - вправа 7, с.80 .
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=S6Nb-x4HBgk
Урок №15 Пасивні конструкції з дієсловами на –ся. Синтаксичні конструкції з формою на –но, -то
Опрацювати параграф 25 (с.81) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 4 (с.82).
Домашнє завдання - вправа 7, с.84 .
Урок №16 Односкладні й неповні речення. Прості ускладнені речення
Опрацювати параграфи 26-27 (с.85) , 28-29 (с.91) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 7 (2) (с.90).
Домашнє завдання - 7 (2) (с.94) .
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=Qhm5_XF2ZZU 2.https://www.youtube.com/watch?v=E382fTSYCqg
Урок №17 Правила побудови складних речень. Логічні помилки в складних реченнях
Опрацювати параграфи 30-31 (с.95) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправу 3 (с.96).
Домашнє завдання - вправа 7 (2) (с.99)
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=U0PyF6Sx01Y 2.https://www.youtube.com/watch?v=Q5SqAcavCpk
Урок №18 Тематична контрольна робота
Виконати тести https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-2-sintaksichna-norma-11-kl-25214.html
Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=bRt0PfOL6cg (Повторюємо наголошування слів)
Урок №19-20 Вступ. Пунктуаційна помилка. Тире між підметом і присудком
Опрацювати параграф 32 (с.100) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=soihiF_zq3o (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №21 Звертання
Опрацювати параграф 33 (с.103) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 3.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=rMghvG9__rI (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №22 Вставні конструкції
Опрацювати параграф 33 (с.103) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=fH_TC7n29h0 (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №23 Однорідні члени речення
Опрацювати параграф 35-36 (с.114) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 5.
Домашнє завдання - вправа 7 (А).
Переглянути відео за покликаннями 1. https://www.youtube.com/watch?v=Z1xiyPb24Cs (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=hX3vDaF8NZM (На всі двісті (Анна Огойко))
Урок №24 Відокремлені означення
Опрацювати параграф 37-38 (с.120) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 5, 7 (2).
Домашнє завдання - вправа 7 (1).
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=gmol6KHt1j0 (Всеукраїнська школа онлайн) 2.https://www.youtube.com/watch?v=M2R967bQwQo (На всі двісті (Анна Огойко))
Урок №25 Відокремлені прикладки
Опрацювати параграф 37-38 (с.120) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 2, 3.
Домашнє завдання - виконати тести №1-5 за покликанням https://naurok.com.ua/test/vidokremleni-oznachennya-ta-prikladki-810783.html
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=ZKLFO_iT5-o (Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №26 Відокремлені обставини
Опрацювати параграф 39 (с.125) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправи 3, 5.
Домашнє завдання - вправа 7.
Переглянути відео за покликаннями 1.https://www.youtube.com/watch?v=z-WsV-Qj-x8 2.https://www.youtube.com/watch?v=4IA-ZWY_LdE (На всі двісті (Анна Огойко))
Урок №27 Кома в складному реченні
Опрацювати правила у параграфі 40 (с.130) електронного підручника http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Виконати вправу 5 (1-8).
Домашнє завдання - виконати тести за покликанням https://naurok.com.ua/test/koma-u-skladnomu-rechenni-374472.html
Переглянути відео за покликанням 1.https://www.youtube.com/watch?v=fbH7JDVgbcY(Всеукраїнська школа онлайн)
Урок №28 Крапка з комою у складному реченні
Немає коментарів:
Дописати коментар