17 група (українська література)

                                                      Українська література

(17 група)  

ІІ курс

 

Покликання на конференції Zoom                                                                     https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09   

Ідентифікатор конференції: 870 889 5608  

Код доступу: 7H9qWG  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Підручник:

 Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.  

Електронна версія підручника

https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

З м і с т     у р о к і в    т а

   з а в д а н н я    д л я    в и к о н а н н я

 Урок №1  Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм)

 Опрацювати усно с. 4-8 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконаннязаписати в зошит визначення "розстріляного відродження" (с.5)  

Домашнє завдання - записати в зошит представників "розстріляного відродження" (с.5)  

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=T0k1I4UG8aA

Урок №2  Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор

 Опрацювати усно с. 10-15 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання записати в зошит визначення  термінів "авангард" та "футуризм" (с.10)  

Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Михайля Семенка https://dovidka.biz.ua/mihayl-semenko-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=ymnHYrKcVtI&t=6s та https://www.youtube.com/watch?v=_diz1diBhkk

Урок №3 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему:  «Поезія 1920-тих років як  потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»

Електронний підручник  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання -  підготувати тези виступу, взяти участь у диспуті на тему:  «Поезія 1920-тих років як  потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»

Домашнє завдання - записати в зошит аналіз поезії "Місто" Михайля Семенка https://ukrclassic.com.ua/katalog/s/semenko-mikhajl/3245-analiz-virsha-misto-semenko

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UhHWhOeR-Ss


Урок №4  Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета.  Поезії  «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»

 Опрацювати усно с. 16-19 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання записати в зошит визначення  термінів "вітаїстичність" та "кларнетизм" (с.16, с.19)  


Тексти поезій 

"Арфами, арфами..." (1914)
Арфами, арфами —
золотими, голосними обізвалися гаї
Самодзвонними:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.

Думами, думами —
наче море кораблями, переповнилась блакить
Ніжнотонними:
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...

Стану я, гляну я —
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.

Любая, милая, —
чи засмучена ти ходиш, чи налита щастям
вкрай.
Там за нивами:
Ой одкрий
Колос вій!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...

"О панно Інно, панно Інно!.." (1915)
О панно Інно, панно Інно!
Я — сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно.
Любив? — Давно. Цвіли луги...
О люба Інно, ніжна Iнно,
Любові усміх квітне раз — ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги...
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.
Я Вам чужий — я знаю.
А хтось кричить: ти рідну стрів!
І раптом — небо... шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші.— Я ридаю.
Сестра чи Ви? — Любив...

"Ви знаєте, як липа шелестить..." (1911)

Ви знаєте, як липа шелестить
у місячні весняні ночі?

Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі.
Кохана спить…

Ви чули ж бо: так липа шелестить.

Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.

Ось місяць, зорі, солов'ї…
"Я твій" — десь чують дідугани,
А солов'ї!..

Та ви вже знаєте, як сплять гаї!

Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Павла Тичини  https://dovidka.biz.ua/pavlo-tichina-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликаннями https://www.youtube.com/watch?v=Fq6X1X-UTh8
https://www.youtube.com/watch?v=wTHT3bTxcEQ


Урок №5  Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»

 Опрацювати усно с.25 - 27  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf  

Завдання для виконання - записати в зошит визначення  експресіонізму (с.26) 

Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію Павла Тичини (на вибір).


Тексти поезій 

"Пам'яті тридцяти" (1918)
На Аскольдовій могилі
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих…
На Аскольдовій могилі
Український цвіт! —
По кривавій по дорозі
Нам іти у світ.
На кого посміла знятись
Зрадника рука? —
Квитне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка…
На кого завзявся Каїн?
Боже, покарай! —
Понад все вони любили
Свій коханий край.
Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.

"Одчиняйте двері..." (1918)
Одчиняйте двері —
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
Очі, серце і хорали
Стали,
Ждуть…

Одчинились двері —
Горобина ніч!
Одчинились двері —
Всі шляхи в
крові!
Незриданними сльозами
Тьмами
Дощ…

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=1Yg9afc0TjY


Урок №6 Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Поезії «Вчись у природи творчого спокою...»,  «Ніч... а човен – як срібний птах!..»

 Опрацювати усно с. 29-33 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання - записати в зошит короткий аналіз поезій .


Тексти поезій 

"Вчись у природи творчого спокою" (1927)
Вчись у природи творчого спокою
В дні вересневі. Мудро на землі,
Як від озер, порослих осокою,
Кудись на південь линуть журавлі.

Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?

"Ніч... а човен — як срібний птах!.." (1933)
Ніч... а човен — як срібний птах!..
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!
І над нами, й під нами горять світи...
І внизу, і вгорі глибини...
О, який же прекрасний ти,
Світе єдиний!

Домашнє завдання - записати в зошит коротку хронологічну таблицю до життя і творчості Євгена Плужника  https://dovidka.biz.ua/yevgen-pluzhnik-hronologichna-tablitsya/

Переглянути відео за покликаннями  https://www.youtube.com/watch?v=6hZWvR8tepk  та  https://www.youtube.com/watch?v=JzDUPbYic60

Урок №7 Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша 

 Опрацювати усно с. 35-37 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo

Домашнє завдання - записати в зошит визначення та основні ознаки неокласицизму (с.36).


Урок №8 Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду»

 Опрацювати усно с. 37-41 електронного підручника  https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html

Завдання для виконання - записати в зошит короткий аналіз поезій М.Рильського


Тексти поезій 

"Солодкий світ!" (1919)
Солодкий світ! Простір блакитно-білий
І сонце — золотий небесний квіт.
Благословляє дух ширококрилий
Солодкий світ.

Узори надвесняних тонких віт,
Твій погляд, ніби пролісок несмілий,
Немов трава, що зеленить граніт,
Неначе спогад нерозумно-милий...
Солодкий світ.

Чи янголи нам свічі засвітили
По довгих муках безсердечних літ,
Чи ми самі прозріли й зрозуміли
Солодкий світ?

"У теплі дні збирання винограду.." (1922)

У теплі дні збирання винограду
ЇЇ він стрів. На мулах нешвидких
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.

І він спитав: — Яку б найти принаду,
Щоб привернуть тебе до рук моїх?
Вона ж йому: — Світи щодня лампаду
Кіпріді добрій. — Підняла батіг,

Гукнула свіжо й весело на мулів,
І чутно уші правий з них прищулив,
І знявся пил, немов рожевий дим.

І він потягся, як дитина, радо
І мовив: — Добре бути молодим
У теплі дні збирання винограду.


Домашнє завдання - записати в зошит коротку хронологічну таблицю до життя і творчості Максима Рильського, вивчити напам'ять одну із його поезій.  

Переглянути відео за покликаннями  https://www.youtube.com/watch?v=XuU12sr5R70 та  https://www.youtube.com/watch?v=VrtuIaiIM10

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...