Українська література
(17 група)
ІІ курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник:
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.
Електронна версія підручника:
https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1 Українська література ХХ ст. як новий етап в історії національної культури. Суспільно-історичні умови розвитку, основні стильові напрями (модернізм, cоцреалізм, постмодернізм)
Опрацювати усно с. 4-8 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання- записати в зошит визначення "розстріляного відродження" (с.5)
Домашнє завдання - записати в зошит представників "розстріляного відродження" (с.5)
Урок №2 Авангардні тенденції в українській літературі 1920-х років. Поет-футурист М.Семенко – сміливий експериментатор
Опрацювати усно с. 10-15 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит визначення термінів "авангард" та "футуризм" (с.10)
Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Михайля Семенка https://dovidka.biz.ua/mihayl-semenko-hronologichna-tablitsya/
Урок №3 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему: «Поезія 1920-тих років як потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»
Електронний підручник https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - підготувати тези виступу, взяти участь у диспуті на тему: «Поезія 1920-тих років як потужне ліричне самовираження, емоційне переживання пореволюційної епохи, її духовних катаклізмів»
Домашнє завдання - записати в зошит аналіз поезії "Місто" Михайля Семенка https://ukrclassic.com.ua/katalog/s/semenko-mikhajl/3245-analiz-virsha-misto-semenko
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UhHWhOeR-Ss
Урок №4 Провідна роль поезії у 1920-ті роки. Павло Тичина. Основне з життя і творчості поета. Поезії «Арфами, арфами...», «О панно Інно...», «Ви знаєте, як липа шелестить...»
Опрацювати усно с. 16-19 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит визначення термінів "вітаїстичність" та "кларнетизм" (с.16, с.19)
золотими, голосними обізвалися гаї
Самодзвонними:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
наче море кораблями, переповнилась блакить
Ніжнотонними:
Буде бій
Вогневий!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
скрізь поточки як дзвіночки, жайворон
як золотий
З переливами:
Йде весна
Запашна,
Квітами-перлами
Закосичена.
чи засмучена ти ходиш, чи налита щастям
вкрай.
Там за нивами:
Ой одкрий
Колос вій!
Сміх буде, плач буде
Перламутровий...
Я — сам. Вікно. Сніги...
Сестру я Вашу так любив —
Дитинно, злотоцінно.
Любив? — Давно. Цвіли луги...
О люба Інно, ніжна Iнно,
Любові усміх квітне раз — ще й тлінно.
Сніги, сніги, сніги...
Я Ваші очі пам'ятаю,
Як музику, як спів.
Зимовий вечір. Тиша. Ми.
Я Вам чужий — я знаю.
А хтось кричить: ти рідну стрів!
І раптом — небо... шепіт гаю...
О ні, то очі Ваші.— Я ридаю.
Сестра чи Ви? — Любив...
"Ви знаєте, як липа шелестить..." (1911)
Ви знаєте, як липа шелестить
у місячні весняні ночі?
Кохана спить, кохана спить,
Піди збуди, цілуй їй очі.
Кохана спить…
Ви чули ж бо: так липа шелестить.
Ви знаєте, як сплять старі гаї?
Вони все бачать крізь тумани.
Ось місяць, зорі, солов'ї…
"Я твій" — десь чують дідугани,
А солов'ї!..
Та ви вже знаєте, як сплять гаї!
Домашнє завдання - записати в зошит хронологічну таблицю до життя і творчості Павла Тичини https://dovidka.biz.ua/pavlo-tichina-hronologichna-tablitsya/
Урок №5 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях П.Тичини «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері…»
Опрацювати усно с.25 - 27 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит визначення експресіонізму (с.26)
Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію Павла Тичини (на вибір).
Поховали їх —
Тридцять мучнів українців,
Славних, молодих…
На Аскольдовій могилі
Український цвіт! —
По кривавій по дорозі
Нам іти у світ.
На кого посміла знятись
Зрадника рука? —
Квитне сонце, грає вітер
І Дніпро-ріка…
На кого завзявся Каїн?
Боже, покарай! —
Понад все вони любили
Свій коханий край.
Вмерли в Новім Заповіті
З славою святих. —
На Аскольдовій могилі
Поховали їх.
Наречена йде!
Одчиняйте двері —
Голуба блакить!
Очі, серце і хорали
Стали,
Ждуть…
Одчинились двері —
Горобина ніч!
Одчинились двері —
Всі шляхи в
крові!
Незриданними сльозами
Тьмами
Дощ…
Урок №6 Євген Плужник – один із провідних поетів «розстріляного відродження». Поезії «Вчись у природи творчого спокою...», «Ніч... а човен – як срібний птах!..»
Опрацювати усно с. 29-33 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит короткий аналіз поезій .
В дні вересневі. Мудро на землі,
Як від озер, порослих осокою,
Кудись на південь линуть журавлі.
Вір і наслідуй. Учневі негоже
Не шанувати визнаних взірців,
Бо хто ж твоїй науці допоможе
На певний шлях ступити з манівців?
(Що слова, коли серце повне!)
...Не спіши, не лети по сяйних світах,
Мій малий ненадійний човне!
І над нами, й під нами горять світи...
І внизу, і вгорі глибини...
О, який же прекрасний ти,
Світе єдиний!
Домашнє завдання - записати в зошит коротку хронологічну таблицю до життя і творчості Євгена Плужника https://dovidka.biz.ua/yevgen-pluzhnik-hronologichna-tablitsya/
Урок №7 Група «київських неокласиків». Їхнє творче кредо, орієнтація на традицію, класичну форму вірша
Опрацювати усно с. 35-37 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=jLy1SQs68Oo
Домашнє завдання - записати в зошит визначення та основні ознаки неокласицизму (с.36).
Урок №8 Різногранний творчий шлях М.Рильського, рання творчість. Захоплення красою й величчю світу («Солодкий світ!..»). Сонет «У теплі дні збирання винограду»
Опрацювати усно с. 37-41 електронного підручника https://pidruchnyk.com.ua/1237-ukrliteratura-avramenko-11klas.html
Завдання для виконання - записати в зошит короткий аналіз поезій М.Рильського
І сонце — золотий небесний квіт.
Благословляє дух ширококрилий
Солодкий світ.
Узори надвесняних тонких віт,
Твій погляд, ніби пролісок несмілий,
Немов трава, що зеленить граніт,
Неначе спогад нерозумно-милий...
Солодкий світ.
Чи янголи нам свічі засвітили
По довгих муках безсердечних літ,
Чи ми самі прозріли й зрозуміли
Солодкий світ?
У теплі дні збирання винограду
ЇЇ він стрів. На мулах нешвидких
Вона верталась із ясного саду,
Ясна, як сад, і радісна, як сміх.
І він спитав: — Яку б найти принаду,
Щоб привернуть тебе до рук моїх?
Вона ж йому: — Світи щодня лампаду
Кіпріді добрій. — Підняла батіг,
Гукнула свіжо й весело на мулів,
І чутно уші правий з них прищулив,
І знявся пил, немов рожевий дим.
І він потягся, як дитина, радо
І мовив: — Добре бути молодим
У теплі дні збирання винограду.
Немає коментарів:
Дописати коментар