Українська література
(28 група)
ІІІ курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник:
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 228 с.
Електронна версія підручника:
https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1 Розвиток національного театру «Березіль» Леся Курбаса. Харківський театр імені І.Франка. Драматургія 1920-1930 рр.
Опрацювати с.115 - 117 електронного підручника https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
Домашнє завдання - зробити конспект прочитаного.
Переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=PgPT93uQ80w
Урок №2 Основне про життєвий і творчий шлях Миколи Куліша
Опрацювати с.117 - 119 електронного підручника https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
Завдання для виконання - 4, 6 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Життєпис Миколи Куліша", прочитати твір "Мина Мазайло"
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=8u3NU6mcGKs
Урок №3 Сатирична комедія «Мина Мазайло». Сатиричне викриття бездуховності обивателів, що зрікаються своєї мови, культури, родового коріння
Опрацювати с.121 - 124 електронного підручника
Завдання для виконання - 7, 8 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - записати паспорт твору за покликанням https://dovidka.biz.ua/mina-mazaylo-analiz-tvoru/
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Урок №4 РМ Усний навчальний мінітвір на тему: «Актуальність п’єси «Мина Мазайло» в наш час»
Опрацювати с.121 - 124 електронного підручника
Завдання для виконання - 12 (с.126) (усно)
Домашнє завдання - 11 (с.126) (усно)
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_4ZVeJAObfE
Урок №5 Автономність, відкритість зарубіжним традиціям і новітнім процесам, розвиток української літератури в Західній Україні до 1939 р.
Опрацювати с.132 - 133 електронного підручника
Завдання для виконання - записати тези прочитаного матеріалу
Домашнє завдання - 4 (с.139) (усно)
Урок №6 Богдан-Ігор Антонич. Коротко про митця. «Зелена Євангелія» - нерозривна єдність природи і людини, ідея життєствердження
Опрацювати с.134 - 138 електронного підручника
Завдання для виконання - 10 (с.139) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Б.-І. Антонича"
Урок №7 Поєднання язичницьких мотивів із християнськими у поезіях «Різдво» та «Коляда» Богдана-Ігора Антонича
Опрацювати с.134 - 138 електронного підручника
Завдання для виконання - 7, 8 (с.139) (усно)
Домашнє завдання - аназіз поезії "Різдво" (письмово)
Урок №8 Осип Турянський. Коротко про письменника. Поема у прозі «Поза межами болю», що хвилює, єднає людські серця, звільняє і просвітлює душу
Опрацювати с.140 - 144 електронного підручника
Завдання для виконання - 8, 9 (с.144) (усно)
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Осипа Турянського"
Урок №11 Література письменників емігрантів. «Празька школа» української поезії та її представники
Опрацювати с.151 - 152 електронного підручника
Завдання для виконання - Дати відповідь на питання:"Хто з поетів становили ядро "празької школи"?" (с.152) (письмово у зошиті)
Домашнє завдання - Закінчити речення "Серед прозаїків-емігрантів найвідомішими були... " (с.152) (письмово у зошиті)
Урок №12 Євген Маланюк. Коротко про митця
Опрацювати с.153 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Під чужим небом" (читає В.Василенко). 2.Визначити тему та ідею вірша (усно) https://www.youtube.com/watch?v=ogOvqkLCnSg
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Євгена Маланюка"
Урок №13 Художнє осмислення героїчної і трагічної історії України в поезії «Уривок з поеми»
Опрацювати с.154-155 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Уривок з поеми" https://www.youtube.com/watch?v=aolgncqUHbE.
Домашнє завдання - визначити тему та ідею вірша (усно)
Урок №14 «Напис на книзі віршів…» - ліричний роздум про призначення поезії, важливості місії поета закарбовувати свій час для нащадків
Опрацювати с.156-157 електронного підручника
Завдання для виконання - 1.Прослухати поезію Є.Маланюка "Напис на книзі віршів..." https://www.youtube.com/watch?v=Xw8eZgg79us.
Домашнє завдання - ідейно-художній аналіз вірша (письмово)
Урок 15 Іван Багряний. Основні віхи життя й творчості митця, його громадянська позиція. «Тигролови» як український пригодницький роман
Опрацювати с.159 - 160 електронного підручника
Завдання для виконання - прочитати життєпис І.Багряного.
Домашнє завдання - написати хронологічну таблицю "Житя і творчість Івана Багряного", прочитати роман "Тигролови".
Урок 16 Проблема свободи й боротьби за визволення у романі «Тигролови» Івана Багряного
Опрацювати с.160 - 162 електронного підручника
Завдання для виконання - записати в зошит визначення пригодницького роману (с.162).
Домашнє завдання - Що символізує образ Григорія Многогрішного у романі "Тигролови"? (Усно)
https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-literatura-pismennikiv-emigrantiv-1139486.html
Урок 19 Поєднання минулого і сучасного у кіноповісті Олександра Довженка «Зачарована Десна»
Прочитати с.168 - 171 електронного підручника
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=866
Завдання для виконання - записати в зошит визначення кіноповісті (с.168).
Домашнє завдання - записати літературний паспорт кіноповісті "Зачарована Десна" https://dovidka.biz.ua/zacharovana-desna-analiz-tvoru/
Урок 20 Олесь Гончар. Коротко про письменника. Загальна характеристика доробку. Творчий злет у 1960-ті роки
Опрацювати усно с.178 - 179 електронного підручника
Завдання для виконання - написати коротку хронологічну таблицю "Житя і творчість Олександра Довженка".
Домашнє завдання - прочитати новелу "Модри Камень".
Урок 21 Мрії і дійсність у новелі Олеся Гончара «Модри Камень»
Прочитати с.180 - 181 електронного підручника
Текст твору на с.182-187 електронного підручника.
Завдання для виконання - пригадати і записати в зошит визначення новели (с.180).
Домашнє завдання - записати літературний паспорт новели "Модри Камень" https://dovidka.biz.ua/modry-kamin-analiz/
Урок 22 Тематична контрольна робота
Завдання для виконання - виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/kontrolna-robota-literatura-pismennikiv-emigrantiv-1139486.html
Урок 23 Нова хвиля відродження української літератури на початку 1960-х років. «Шістдесятництво» як явище культурологічне і соціальне
Прочитати с.188 - 189 електронного підручника
Завдання для виконання - переглянути відео за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=ALEz_QRcpoQ
Домашнє завдання - записати в зошит прізвища письменників-шістдесятників (с.189).
Урок 24 Василь Симонеко. Коротко про митця. Поезії «Задивлюсь у твої зіниці», «Я…»
Прочитати с.190 - 193 електронного підручника
Тексти творів на с.190-192 електронного підручника.
Завдання для виконання - записати в зошит художні засоби із поезії "Задивляюсь у твої зіниці..."
Домашнє завдання - записати в зошит художні засоби із поезії "Я..."
Урок 25 Дмитро Павличко. Основні відомості про поета, перекладача
Прочитати с.194 електронного підручника
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Q3OP6AQ-2qU
Домашнє завдання - записати в зошит основні відомості з життя поета https://dovidka.biz.ua/dmitro-pavlichko-hronologichna-tablitsya/
Урок 26 Дмитро Павличко. Вірш «Два кольори»
Прочитати с.195 електронного підручника
Текст твору (за першодруком)
Як я малим збирався навесні
Піти у світ незнаними шляхами,
Сорочку мати вишила мені
Червоними і чорними нитками.
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне — то любов, а чорне — то журба.
Мене водило в безвісті життя,
Та я вертався на свої пороги,
Переплелись, як мамине шиття,
Мої сумні і радісні дороги.
Мені війнула в очі сивина,
Та я нічого не везу додому,
Лиш горточок старого полотна
І вишите моє життя на ньому.
Два кольори мої, два кольори,
Оба на полотні, в душі моїй оба,
Два кольори мої, два кольори:
Червоне — то любов, а чорне — то журба.
Завдання для виконання - записати в зошит провідний мотив поезії "Два кольори".
Домашнє завдання - записати в зошит художні засоби із поезії "Два кольори"
Урок 27 Дмитро Павличко. Вірш «Я стужився, мила, за тобою…»
Прочитати с.195-196 електронного підручника
Текст твору
Я стужився мила, за тобою,
З туги оберувся мимохіть
В явора, що, палений журбою,
Сам один між буками стоїть.
Грає листя на веснянім сонці,
А в душі – печаль, як небеса.
Він росте й співає явороньці,
І згорає від сльози роса.
Сніг летить колючий, ніби трина,
Йде зима й бескидами гуде.
Яворові сниться яворина
Та її кохання молоде.
Він не знає, що надійдуть люди,
Зміряють його на поруби,
Розітнуть йому печальні груди,
Скрипку зроблять із його журби.
Завдання для виконання - записати в зошит провідний мотив поезії "Я стужився, мила, за тобою...".
Домашнє завдання - записати в зошит художні засоби із поезії "Я стужився, мила, за тобою...".
Урок 28 Іван Драч. Невтомний шукач нового змісту і нової форми в поезії
Прочитати с.197 електронного підручника
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=_JkMshy0IBU
Домашнє завдання - записати в зошит основні відомості з життя поета https://dovidka.biz.ua/hronologichna-tablitsya-ivan-drach/
Урок 29 «Балада про соняшник» - поетичний роздум про суть мистецтва
Прочитати с.198 електронного підручника
Текст твору
Було тіло, шорстке і зелене.
Він бігав наввипередки з вітром,
Він вилазив на грушу,
і рвав у пазуху гнилиці,
І купався коло млина, і лежав у піску,
І стріляв горобців з рогатки.
Він стрибав на одній нозі,
Щоб вилити з вуха воду,
І раптом побачив сонце,
Красиве засмагле сонце,-
В золотих переливах кучерів,
У червоній сорочці навипуск,
Що їхало на велосипеді,
Обминаючи хмари на небі...
І застиг він на роки й століття
В золотому німому захопленні:
— Дайте покататися, дядьку!
А ні, то візьміть хоч на раму.
Дядьку, хіба вам шкода?!
Поезіє, сонце моє оранжеве!
Щомиті якийсь хлопчисько
Відкриває тебе для себе,
Щоб стати навіки соняшником.
Домашнє завдання - записати в зошит художні засоби із "Балади про соняшник".
Урок 30 Микола Вінграновський коротко про поета, прозаїка, кіномитця
Прочитати с.200 електронного підручника
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=APKnlyQtm94
Домашнє завдання - записати в зошит основні відомості з життя поета https://dovidka.biz.ua/mikola-vingranovskiy-hronologichna-tablitsya/
Урок 31 Поезія М.Вінграновського «У синьому небі я висіяв ліс...»
Прочитати с.201 електронного підручника
Текст твору
У синьому небі, любов моя люба,
Я висіяв ліс із дубів і беріз,
У синьому небі з берези і дуба.
У синьому морі я висіяв сни,
У синьому морі на синьому глеї
Я висіяв сни із твоєї весни,
У синьому морі з весни із твоєї.
Той ліс зашумить, і ті сни ізійдуть,
І являть тебе вони в небі і в морі,
У синьому небі, у синьому морі…
Тебе вони являть і так і замруть.
Дубовий мій костур, вечірня хода,
І ти біля мене, і птиці, і стебла,
В дорозі і небо над нами із тебе,
І море із тебе… дорога тверда.
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії https://dovidka.biz.ua/u-sinomu-nebi-ya-visiyav-lis-analiz/. Вивчити напам'ять один із віршів поетів-шістдесятників (на вибір).
Урок 32 Григір Тютюнник. Коротко про письменника і його творчість
Немає коментарів:
Дописати коментар