6 група (українська література)

 Українська література

(6 група)  

І курс

 

Покликання на конференції Zoom                                                                     https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09   

Ідентифікатор конференції: 870 889 5608  

Код доступу: 7H9qWG  

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Підручник:

 Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 246 с.  

Електронна версія підручника

 http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

З м і с т     у р о к і в    т а

   з а в д а н н я    д л я    в и к о н а н н я

Урок №1 (16.09.2022) Українська література другої половини ХХІ ст. у контексті розвитку  тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму та натуралізму 

 Опрацювати  с.4 - 10  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf                                       

Домашнє завдання - записати визначення термінів реалізм. натуралізм.

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Y4vxSbwWW0g


Урок №2 (16.09.2022) Життя та творчість Івана Нечуя-Левицького як новий імпульс української літератури. «Кайдашева сімя» - соціально-побутова повість –хроніка

 Опрацювати  с.12 - 14  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 завдання для виконання - записати в зошит визначення соціально-побутової повісті (с.14)                              

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис І. Нечуя-Левицького", прочитати повість "Кайдашева сім'я"

Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3quEo48IaVU


Урок №3 (20.09.2022) Реалізм твору, актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті

 Опрацювати  с.14 - 18  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 завдання для виконання - зробити запис у зошиті "Ідейно-тематичний зміст повісті" (с.14)                              

Домашнє завдання - характеризівати персонажів твору (усно), дочитати повість "Кайдашева сім'я"

Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=o_HM34F22NI


Урок №4 (20.09.2022) Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту і моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного

 Опрацювати  с.18 - 19  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Завдання для виконання - зробити конспект опрацьованого матеріалу                      Домашнє завдання - 12 (с.42), усно.

Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=W7pXrZagyas


Урок №5-6 (5.10.2022)Урок розвитку комунікативних умінь. Контрольний твір-роздум за повістю Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сімя»

 Електронний підручник  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - написати контрольний твір-роздум за повістю І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"

 Домашнє завдання - переглянути фільм "Кайдашева сім'я" за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs

Текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907


Урок (10.10.2022) Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості

 Опрацювати  с.43 - 47  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - визначити жанрову специфіку творчої спадщини Панаса Мирного і записати в зошит  (с.46)                              

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Панаса Мирного", прочитати роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=41w95dFAgnA


Урок №8 (10.10.2022) «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший український соціально-психологічний роман. Співавторство з І. Біликом

 Опрацювати  с.47 - 50  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - записати в зошит визначення соціально-психологічного роману  (с.49)                              

Домашнє завдання - переглянути відео, вказане нижче; дочитати роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"

Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ewBL8GxbxvE


Урок №9 (11.10.2022) Широта представлення народного життя у романі Панаса Мирного. Шлях Ничипора Вареника: від правдошукацтва до розбійництва

 Опрацювати  с.50-53  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - записати в зошит,  які обставини тягли Варениченка в прірву морального занепаду, а які оберігали його від «слизької дороги»  (порівняльна таблиця на с.51)                            

Домашнє завдання - характеризувати образ Грицька Чупруненка. У чому його суттєва відмінність із головним персонажем? (усно)

Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Ly3BVRiz16w


Урок №10 (11.10.2022) Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоровя людини

 Опрацювати  с.54-55  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - записати в зошит коротку характеристику образів Галі, Христі, Мотря (с.54)                            

Домашнє завдання - Як героїні роману вплинули на формування характеру Чіпки? (усно)

Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY


Урок №11 (12.10.2022) Урок розвитку комунікативних умінь. Есе на тему: «Чи виправдане зло в імя добра?» (за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)

 Електронний підручник  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - написати есе на тему:"Чи виправдане зло в ім'я добра?"     Домашнє завдання - ознайомитися із сюжетом роману "Повія" за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10510

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=imqWUii2jAU


Урок №12 (12.10.2022) Урок позакласного читання. Панас Мирний.«Повія»

 Опрацювати  с.46-47  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - записати тему та ідею твору за покликанням  https://dovidka.biz.ua/poviya-panas-mirniy-analiz/                        

Домашнє завдання - Як у творі вирішується головна проблема всієї творчості Панаса Мирного - проблема "пропащої сили"? (усно)

Читати переказ твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10510

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=imqWUii2jAU


Урок №13 Розвиток драматургії. «Театр корифеїв». Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами

 Опрацювати  с.61 - 63  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  дати відповідь на питання: "З іменами кого пов'язана діяльність "театру корифеїв" ?" (с.62)

Домашнє завдання - завдання 8, с. 75 (усно)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=p0WSZRAl9gc

Урок №14 Основне про життєвий і творчий шлях Івана Карпенка-Карого. Жанрова різноманітність творів.  І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника

 Опрацювати  с.64 - 67  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UkTDiPuxJ78

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Івана Карпенка-Карого" 


Урок №15 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя

 Опрацювати  усно с.72 - 74  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  пригадати і записати в зошит основні жанри драматичних творів (с.71)

Домашнє завдання - прочитати твір "Мартин Боруля". Характеризувати персонажів (усно)

Переглянути відео за покликаннями 1.  https://www.youtube.com/watch?v=saGJZUiR2ag 2. https://www.youtube.com/watch?v=jAFMeYjC7gY

Урок №16 Комедія «Мартин Боруля». Підміна особистісних етичних цінностей становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі

 Опрацювати  усно с.72 - 74  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  1 - 3 (с.74-75)

Домашнє завдання - пригадати й записати в зошит визначення іронії, сарказму, гротеску (с.250, 253, 249). Навести приклади з твору І.Карпенка-Карого (усно)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=GC5oyvRTIzs

Урок №17 Тематична контрольна робота
Завдання для виконання - виконати тестові завдання за покликанням https://naurok.com.ua/test/franko-i-karpenko-kariy-649994.html

Урок №18 Іван Франко. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України

 Опрацювати  с.76 - 82  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням  https://www.youtube.com/watch?v=qH_Amu_UMzE                          

Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Івана Франка" 



Урок №19  Лірика збірки «З вершин і низин». «Сикстинська Мадонна»

 Опрацювати  с.84-85  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання - пригадати і записати в зошит визначення сонету (с.84)

Домашнє завдання - записати літературний паспорт сонету "Сикстинська Мадонна" за покликанням   https://dovidka.biz.ua/s-kstinska-madonna-pasport-anal-z-van-franko/     

Читати поезію за покликанням https://www.i-franko.name/uk/Verses/ZVershynINyzyn/VolniSonety/SikstynskaMadonna.html

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Oq86Sj5VqNU


Урок №20  Лірика збірки «З вершин і низин». «Гімн»

 Опрацювати  с.83-84  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання записати літературний паспорт поезії "Гімн" за покликанням https://dovidka.biz.ua/gimn-franko-analiz-virsha/

Читати поезію за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=627

Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ZBHH_KonrVw


Урок №21   Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію

 Опрацювати  с.86-87  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  записати в зошит композицію збірки  (с.86)

Домашнє завдання - записати літературний паспорт поезії "Червона калино, чого в лузі гнешся?..." за покликанням   https://dovidka.biz.ua/analiz-chervona-kalino-chogo-v-luzi-gneshsya-franko/

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PYdus1Uzwu8


Урок №22 Місце любовної теми у творчості І. Франка. «Чого являєшся мені?..»

 Прочитати  с.90-91  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

 Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Z2orSHYp5lI

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії за покликанням https://dovidka.biz.ua/chogo-yavlyayeshsya-meni-u-sni-analiz/


Урок №23  Філософська поезія . «Легенда про вічне життя»

 Прочитати  с.91-95  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Текст твору  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5334

Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=lY70ch5RU2Y

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії за покликанням https://dovidka.biz.ua/legenda-pro-vichne-zhittya-analiz/


Урок №24   Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка

 Прочитати  с.95-98  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Текст твору  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633

Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=A7KX0hNTp4E&t=2s

Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії за покликанням  https://dovidka.biz.ua/moysey-franko-analiz/


Урок №25    Проблематика поеми «Мойсей» І.Франка

 Прочитати  с.95-98  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Текст твору  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633

Завдання для виконання -  записати в зошит, які проблеми автор порушує у поемі? (с.96)

Домашнє завдання - характеризувати образ Мойсея (усно)

Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=IX2BcMvMpHM


Урок №26    Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт українському народові

 Прочитати  с.99-100 електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Текст твору  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633

Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PwOb9SdFCpQ

Домашнє завдання - написати есе на тему:"Чому поема і.Франка "Мойсей" - актуальна сьогодні?"


Урок №27   Проза І.Франка (ідеї, проблеми)

Прочитати  с.109 електронного підручника

 http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CwhunPW7WVQ&t=1s

Домашнє завдання - записати у зошит. у чому полягає новаторство І.Франка? (с.109)


Урок №28    Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя –адресата у новелі

 Прочитати  с.108  електронного підручника  http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf 

Текст твору  https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3782

Завдання для виконання -  переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-3S8lsHT9Ns

Домашнє завдання записати в зошит паспорт твору https://dovidka.biz.ua/soychine-krilo-analiz/

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...