понеділок, 4 травня 2020 р.

04.05.2020 (Дистанційне навчання)

ГРУПА №18  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 48 Тематична контрольна робота
В умовах вимушеного дистанційного навчання немає змоги провести написання контрольної роботи  традиційно у зошитах, тому, здобувачі освіти Вищого професійного училища №24 м.Заставна, пропоную вам електронний варіант виконання цього завдання. Свої роботи  надсилайте  на мій Viber 0952158517 або електронну пошту  - haljamm12@gmail.com. Обов’язково вкажіть прізвище, ім’я та номер групи, щоб отримати від мене  відповідь. Так ви зможете дізнатися рівень засвоєння навчального матеріалу та самостійно доопрацювати тему. Запитання, які виникають, пишіть у коментарях чи надсилайте на Viber чи електронну пошту.
Домашнє завдання: повторити тропи.
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

ГРУПА №18  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 49 Література рідного краю
Для самостійного опрацювання (тези): http://www.vashkivtsi.com/Ivan-Bazhanskuj.html .
Домашнє завдання: читати твір «Жебрачка».
Корисні посилання:
Домашнє завдання:написати есе на тему: «Мій улюблений твір з української літератури серед вивчених на другому курсі».
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...