вівторок, 14 квітня 2020 р.

14.04.2020 (Дистанційне навчання)

ГРУПА №14  УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 31 Підсумковий урок
Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника:
Для самостійного опрацювання.
Зробити аналіз однієї поезії на вибір

 

Максим Рильський

Молюсь і вірю…

Молюсь і вірю. Вітер грає
І п’яно віє навкруги,
І голубів тремтячі зграї
Черкають неба береги.
І ти смієшся, й даль ясніє,
І серце б’ється, як в огні,
І вид пречистої надії
Стоїть у синій глибині.
Клянусь тобі, веселий світе,
Клянусь тобі, моє дитя,
Що буду жити, поки жити
Мені дозволить дух життя!
Ходім! Шумлять щасливі води,
І грає вітер навкруги,
І голуби ясної вроди
Черкають неба береги.

Павло Тичина

 

Десь надходила весна

Десь надходила весна. — Я сказав їй: ти весна!
Сизокрилими голубками
У куточках на вустах
Їй спурхнуло щось усмішками —
Й потонуло у душі…
Наливалися жита. — Я сказав їй: золота!
Гнівно брівоньки зламалися.
Одвернулася. Пішла.
Тільки довго оглядалася —
Мов би кликала: іди!
Почали тумани йти. — Я сказав: не любиш ти!
Стала. Глянула. Промовила.
От і осінь вже прийшла.
Так любить? — кажи. Та швидше ж бо! —
Блиснув сміх їй мов кинджал.
Зажуривсь під снігом гай. — Я сказав їй: що ж… прощай!
Враз сердечним теплим сяєвом
Щось їй бризнуло з очей…
Сизокрилою голубкою
На моїх вона вустах!

Семенко Михайль

 Натхнення

Я знов почув, як хвилі неспокійні
Натхнення ніжного у серці прокотились,
До струн пісень моїх покірно прихилились,
І кобзи віщої почув я згуки ніжні.
Могутні крила з піснею ростуть
І сили неземні за хмари підіймають.
Куди вони ще серце моє звуть,
Поранене — ще знов навіщо рвуть,
На шлях який мене передзначають?
Леся Українка

ВІДПОВІДЬ

Не жаль мені, що я тебе кохаю,
Та в нас дороги різно розійшлись.
Ні не кажи, що зійдуться колись!
Не зійдуться,мій друже,я те знаю.

Моє кохання--то для тебе згуба:
Ти наче дуб високий та міцний,
Я ж наче плющ похилий та сумний,--
Плюща обійми гублять силу дуба.

Та без притулку плющ зелений в'яне,
Я не зав'яну, я знайду руїни,
Я одягну обдерті, вбогі стіни,
Зелений плющ оздобою їм стане.

В країну смутку вітерець прилине
І принесе мені луну розмови
Від мого дуба любого з діброви,-
І спогад любих літ повік не згине.


Домашнє завдання. Література для прочитання під час літніх канікул (для вивчення на ІІІ курсі):
Микола Хвильовий. «Я (Романтика)».
Юрій Яновський. Романи «Чотири шаблі», «Майстер корабля».
Валер’ян Підмогильний. Роман «Місто»
Остап Вишня. «Моя автобіографія», «Письменники», «Сом».
Микола Куліш. Сатирична комедія «Мина Мазайло».
Богдан-Ігор Антонич. «Зелена Євангелія», «Різдво» та «Коляда».  
Євген Маланюк. «Напис на книзі віршів…»
Іван Багряний.  Роман «Тигролови».
Олександр Довженко. Кіноповість «Зачарована Десна».
Олесь Гончар. Новела «Модри камень».
Василь Симонеко. Поезії «Задивлюся у твої зіниці», «Я…»
Дмитро Павличко. Вірші «Два кольори» та «Я стужився мила за тобою…».
Іван Драч «Балада про соняшник».
Григір Тютюнник. Новела «Три зозулі з поконом».
Ліна Костенко. Роман у віршах «Маруся Чурай».

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

ГРУПА №17   УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 42 Відмінкові закінчення прикметників
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 208 с.
Електронна версія підручника: http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Для самостійного опрацювання:  параграф 8, с.24; вправа 4.
Домашнє завдання: вправа  3,  с.26.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

ГРУПА №17    УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 43 Вищий і найвищий ступені порівняння прикметників
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 208 с.
Електронна версія підручника: http://www.gramota.kiev.ua/books/2019_11_kl_ukrmova/
Для самостійного опрацювання:  параграф 9-10, с.29; вправа 5.
Домашнє завдання: вправа  7,  с.33.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...