понеділок, 23 березня 2020 р.

18.03.2020 р.


18.03.2020р. (Дистанційне навчання)


ГРУПА №28    
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 30 Валерій Шевчук. Життя і творчість митця

Підручник:   Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан.  – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання – с.459- 463. 
Домашнє завдання   № 1-2 (с. 479).
Читати текст роману «Дім на горі» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684
Корисні посилання:
Відео для перегляду:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!




ГРУПА №17   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 33 Аргументи і докази

Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Для самостійного опрацювання -  параграф 61-62, с.190.
Виконати вправи 5, 6.
Корисні посилання:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я! 



ГРУПА №17   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 34 Полемічні прийоми

Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Для самостійного опрацювання -  параграф 63-64, с.194.
Виконати вправу 4(а, б, в)..
Корисні посилання:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!



ГРУПА №18 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 35 Розвиток мовлення . Есе на тему: «Я – чекіст, але я і людина» за новелою М.Хвильового «Я (романтика)»

Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника:
Для самостійного опрацювання памятка «Як писати есе» http://klasnaocinka.com.ua/uk/article/yak-pisati-ese.html
Текст  новели
Написання есе
В умовах вимушеного дистанційного навчання немає змоги провести написання есе традиційно у зошитах, тому, здобувачі освіти Вищого професійного училища №24 м.Заставна, пропоную вам електронний варіант виконання цього завдання. Свої есе  надсилайте  на мій Viber 0952158517 або електронну пошту  haljamm12@gmail.com. Обов’язково вкажіть прізвище, ім’я та номер групи, щоб отримати від мене  відповідь. Так ви зможете дізнатися рівень засвоєння навчального матеріалу та самостійно доопрацювати тему. Запитання, які виникають, пишіть у коментарях чи надсилайте на Viber чи електронну пошту.
 Домашнє завдання  - повторити літературні жанри.
Відео для перегляду:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!




ГРУПА №21 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 31-32 Композиція роману-балади Валерія Шевчука «Дім на горі». Сюжет роману

Підручник:   Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан.  – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання – с.468- 472.
Домашнє завдання  - № 16-18 (с. 479).
Читати текст роману «Дім на горі» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684
Корисні посилання:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Матеріали для дистанційного навчання з професії: "Перукар (перукар-модельєр), манікюрниця"

  Тестові завдання  з української мови   для узагальнення засвоєних знань із теми:  " Орфографічна норма» для здобувачів першого ку...