Шукати в цьому блозі

неділя, 22 березня 2020 р.

16.03.2020 р.


16.03.2020р.истанційне навчання)

ГРУПА №21 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 29 Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника:
Для самостійного опрацювання – с.204- 206.
Домашнє завдання   № 4, 5 (с.205).
Читати текст твору на  с. 206-208.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!




ГРУПА №21 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 30 Валерій Шевчук. Життя і творчість митця

Підручник:   Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан.  – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання – с.459- 463.
Домашнє завдання   № 1-2 (с. 479).
Читати текст роману Валерія Шевчука «Дім на горі» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684
Корисні посилання:
Відео для перегляду:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!




ГРУПА №23    
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 17  Ділові папери. Резюме

Електронний посібник: Культура фахового мовлення: Навчальний посібник / За ред. Н. Д. Бабич. - Чернівці: Книги - XXI, 2006. - 496 сhttp://194.44.152.155/elib/local/sk718399.pdf
Для самостійного опрацювання -  с.151-154.
Домашнє завдання. Скласти зразок резюме або відеорезюме.
Корисні посилання:

https://www.work.ua/articles/resume/1888/

https://kha.dcz.gov.ua/publikaciya/videorezyume-innovaciynyy-instrument-poshuku-roboty


Успіхів! Бережіть своє здоровя!



ГРУПА №6   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 29  Тематична контрольна робота (Тема: «Орфоепічна норма»)
 В умовах вимушеного дистанційного навчання немає змоги провести написання контрольної роботи традиційно у зошитах, тому, учні, пропоную вам електронний варіант виконання контрольних завдань. Свої відповіді  надсилайте на мій Viber 0952158517 або електронну пошту  haljamm12@gmail.com. Обов’язково вкажіть прізвище, ім’я та номер групи, щоб отримати від мене  відповідь. Так ви зможете перевірити свої знання, дізнатися рівень засвоєння навчального матеріалу та самостійно доопрацювати тему. Запитання, які виникають, пишіть у коментарях чи надсилайте на Viber чи електронну пошту.
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Завдання для виконання: https://subject.com.ua/lesson/mova/10klas_5/33.html
            Корисні посилання:

1. Як запам’ятати правильний наголос у словах? [Підготовка до ЗНО] https://www.youtube.com/watch?v=NxzglRY18h0

2. НАГОЛОС ГЕНГ — Наголоси в українській мові

3. ЗНО і завдання на НАГОЛОС


Успіхів! Бережіть своє здоров’я!



ГРУПА №6   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 30 Орфограма.Орфографічна помилка.Орфографічний словник. Принципи української орфографії. Ненаголошені е, и в корені слова
               
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
Для самостійного опрацювання -  параграф 28, с.85.
Виконати  вправи 2, 3, 5.
Корисні посилання:
  1. https://www.youtube.com/watch?v=MZ1xE-cd3U0
  2. https://www.youtube.com/watch?v=BF3kqDmr8yA
  3. https://www.youtube.com/watch?v=tUBKqRIdYtY

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!



ГРУПА №28 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА 
УРОК № 29 Григір Тютюнник «Три зозулі з поклоном»

Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника:
Для самостійного опрацювання – с.204- 206.
Домашнє завдання   № 4, 5 (с.205).
Читати текст твору на  с. 206-208 підручника.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!



ГРУПА №28   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 13 Основні види роботи з текстом

Для самостійного опрацювання стаття «Конспект прочитаного, тематичні виписки, план, тези»    http://zarlitsnau.ucoz.net/publ/dopomoga_uchnjam_z_ukr_lit/lekciji_ii_kurs/konspekt_prochitanogo_tematichni_vipiski_plan_tezi/11-1-0-36.
Виконати  завдання: 1.Прочитайте текст. 2.Придумайте заголовок. 3. Випишіть тези. 4. Вкажіть стиль і жанр тексту.

 Сучасна людина грамотна та інформована про те, що корисно і що шкідливо для її здоров'я, навіть занадто інформована про всілякі хвороби і засоби лікування, але зовсім не освічена в питанні, як бути здоровим. Одних лише знань про елементи здорової поведінки мало — потрібна переконаність, відданість і все нові й нові досягнення, а досягнутим потрібно вважати лише те, що увійшло в культуру, побут, звичку.
Ми звертаємо мало уваги на суттєві зміни у стилі, укладі самого життя сучасної людини. Тисячі поколінь наших предків жили у тісному спілкуванні з природою, жили й працювали синхронно з природними ритмами. Вони вставали з ранковою і лягали спати з вечірньою зорею. Кожна пора року мала свій трудовий настрій, свій режим життя.
Ще порівняно не так давно усе необхідне людині для життя мало кінець: догорала свічка, закінчувалася вода, паливо і запаси їжі. І людина повинна була відтворювати все це. Тепер усе це здається безкінечним: вода ллється з кранів, у потрібний час починає працювати центральне опалення, завжди до послуг людини електроенергія та газ. Якщо людина була одночасно і виробником, і споживачем, то тепер ці функції чітко розділилися. Так само, очевидно, і зі здоров'ям. Споживаючи своє здоров'я у праці і в боротьбі з силами природи, людина добре усвідомлювала, що вона сама повинна піклуватися про його відтворення. Тепер людям здається, що здоров'я так само постійне, як електро- і водопостачання .
Будь-яка людина, як це зазначалося вище, є поєднанням трьох компонентів:  психологічного,  соціального  та біологічного.  Соціальний компонент виявляється в особистості завдяки включенню його у середовище, виконання соціальних функцій, передбачених процесом навчання та виховання. Психологічний компонент є єдністю психічних процесів, станів та властивостей особистості. Головне у ньому - психічні властивості, спрямованість, темперамент, характер, здібності тощо, від яких залежить протікання психічних процесів. Біологічний компонент охоплює тип вищої нервової діяльності, будову аналізаторів, функціональний стан, фізичне здоров'я тощо. Біологічний компонент здебільшого зумовлений генетично, але у певних межах змінюється під впливом умов життя і цілеспрямованого виховання та самовиховання.
Тому на основі цього виділяють зазначені далі показники здорового способу життя.
Рухова активність. Одним із найбільш важливих показників здорового способу життя є обсяг фізичних навантажень. Як безпосередні показники рухової активності, що впливають на визначення здорового способу життя (чи нездорового), використовуються дані про наявність (чи відсутність), характер і обсяг фізичних навантажень, які дають чіткі підстави для розподілу респондентів стосовно цього аспекту здорового способу життя.
Харчування. Показовим чинником здорового способу життя є структура (якісний склад) продуктів харчування, що вживаються у повсякденному режимі.
Шкідливі звички. Питома вага шкідливих звичок (паління, вживання алкоголю, наркотиків, інших хімічних речовин) у комплексі впливів, що визначають спосіб життя, надзвичайно суттєва.
Збереження здоров'я завдяки здоровому способу життя повинно стати головним життєвим завданням кожної особистості. http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=134

Корисні посилання:

Успіхів! Бережіть своє здоров’я!


Немає коментарів:

Опублікувати коментар