Шукати в цьому блозі

неділя, 22 березня 2020 р.

10.03.2020 р.


10.03.2020р. (Дистанційне навчання)

ГРУПА №23   
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 33  Притчевість образів та епізодів у творі  Валерія Шевчука «Дім на горі»

Підручник:   Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан.  – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання – с. 468-471 (тези).
Читати повністю текст твору В.Шевчука «Дім на горі»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684
Домашнє завдання -  запитання 30-31, с.480.
Корисні посилання:
Відео:

Успіхів!


ГРУПА №23   
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 34  Загальна характеристика української історичної прози. Павло Загребельний. Життєвий і творчий шлях

Підручник:   Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан.  – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання біографії письменника – с. 355-360 (тези).
Виконати завдання  2-3, с.367.
Корисні посилання:
Відео:

Успіхів!


ГРУПА №7 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 46  Багатозначність символічних образів  новели Василя Стефаника «Камінний хрест»

Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко, Василь Пахаренко.– К.: Грамота, 2018. – 256 с. 
Електронна версія підручника:    http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Для самостійного опрацювання – с.175-177.
Читати повністю текст твору: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=336
Виконати завдання  1,2,9,10, с.177-178.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:
Фільм «Камінний хрест» (реж.Л.Осика) https://www.youtube.com/watch?v=dxaRAuCZm_M

Успіхів!



ГРУПА №7 
УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 47 Життя й творчість, громадська й політична діяльність Володимира Винниченка

Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко, Василь Пахаренко.– К.: Грамота, 2018. – 256 с. 
Електронна версія підручника: http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Для самостійного опрацювання – с.179-184.
Виконати завдання  5, 6, 9 (с. 204).
Корисні посилання:
1.     Цікаві факти про письменника https://zno.if.ua/?p=4771
2.     Чому В.Винниченко був немилий радянській владі? https://www.radiosvoboda.org/a/25451525.html
Відео для перегляду:

           Володимир Винниченко. Українська література в іменах


Успіхів!

ГРУПА №6   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 27  Складні випадки наголошування слів

Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Електронна версія підручника:https://pidruchnyk.com.ua/1168-ukrainska-mova-10-klas-avramenko.html
 Для самостійного опрацювання -  параграф 26-27, с.81.
 Виконати  вправи 2, 3, 5.
             Корисні посилання:

1. Як запам’ятати правильний наголос у словах? [Підготовка до ЗНО] https://www.youtube.com/watch?v=NxzglRY18h0

2. НАГОЛОС ГЕНГ — Наголоси в українській мові

3. ЗНО і завдання на НАГОЛОС


Успіхів!


ГРУПА №6   
УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 28 Розвиток мовлення. Усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням

Підручник: Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т. Українська мова: Підручн. для 11 кл. загальноосвітн. навч. закл. (рівень стандарту). – К.: Грамота, 2011. – 336 с.
 Для самостійного опрацювання -  параграф 20, с.190.
 Виконати: 1)  вправи 179,181; 2) переказ поданого нижче тексту і завдання до нього.

Текст для усного переказу
«Десять порад, як уникнути коронавірусної інфекції»
Генеральний директор ВООЗ Тедрос Адханом Гебрейєс оголосив у Женеві «Десять порад, як уникнути коронавірусної інфекції»:
  1. Мийте руки з використанням антисептиків, а якщо їх немає під рукою – водою з милом. Вірус може передаватися при торканні забруднених ним поверхонь або при контакті з хворими людьми, а обережна поведінка знижує ризик зараження.
  2. Регулярно чистіть поверхні, такі як стільниці робочих або кухонних столів.
  3. Переконайтесь, що інформація про COVID-19 надходить із надійних джерел, таких як національні заклади охорони здоров’я, медичний персонал або ВООЗ. Варто пам’ятати, що зараження зазвичай починається з лихоманки та сухого кашлю, а не з нежитю.
  4. Уникайте подорожей, якщо у вас є гарячка або кашель. Якщо хвороба застане вас під час перельоту, потрібно негайно повідомити екіпаж, а після повернення додому звернутися до медичного персоналу та повідомити, звідки ви щойно повернулися.
  5. Чхати і кашляти потрібно, прикриваючись рукавом (а не долонями) або одноразовою хустинкою, яку потрібно негайно викинути в смітник і помити руки.
  6. Якщо вам більше 60 років і ви маєте проблеми зі здоров’ям, такі як серцево-судинна або дихальна недостатність, діабет, зростає ризик серйозних ускладнень у випадку зараження. Тому потрібно дотримуватися додаткових запобіжних заходів, уникати людних місць, де можна легко зіткнутися з потенційними джерелами інфекції.
  7. Якщо ви погано почуваєтеся, залишайтеся вдома і зателефонуйте до лікаря, який запитає вас про симптоми, куди ви їздили та з ким контактували.
  8. Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома, ізолюйте себе від інших членів сім’ї (також під час їжі) та використовуйте окремий посуд.
  9. У випадку задишки, викличте лікаря.
  10. Природно, що, перебуваючи в середовищі, де поширюється хвороба, ми відчуваємо занепокоєння. Варто шукати спосіб вирішення цієї ситуації, допомоги та захисту на робочому місці, у школі чи місці релігійних зібрань. https://konkurent.in.ua/publication/53811/yak-uniknuti-koronavirusnoi-infektsii-top-10-porad/
Завдання до тексту: продовжіть текст усним висловленням на тему: «Що для мене означає самоізоляція?»

Корисні посилання:
1. Як можна збільшити словниковий запас https://bolsunov.kiev.ua/yak-zbilshiti-slovnikovij-zapas/
2. Стилі сучасної української літературної мови https://znoclub.com/mova-ta-literatura/536-stili-suchasnoji-ukrajinskoji-literaturnoji-movi.html
    Успіхів! Бережіть своє здоров’я!

    ГРУПА №28   
    УКРАЇНСЬКА МОВА
    УРОК № 12  Тексти різних  стилів, типів, жанрів мовлення

    Підручник: Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т. Українська мова: Підручн. для 11 кл. загальноосвітн. навч. закл. (рівень стандарту). – К.: Грамота, 2011. – 336 с.
    Для самостійного опрацювання -  параграф 19, с.178.
    Виконати  вправи 170, 171.
    Корисні посилання:
    1. Стилі сучасної української літературної мови https://znoclub.com/mova-ta-literatura/536-stili-suchasnoji-ukrajinskoji-literaturnoji-movi.html
    2. Стилі української мови https://www.youtube.com/watch?v=r-7JMHrlmaw

              3. УСЯКА ВСЯЧИНА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ! 100 завдань-карток для повторення до ЗНО з української https://www.youtube.com/watch?v=scxXULoy4Gk


    Успіхів!


              ГРУПА №14    *    УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА    *    УРОК № 24  Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях Павла Тичин «Памяті тридцяти», «Одчиняйте двері»

    Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
    Електронна версія підручника:
    Для самостійного опрацювання – с.25-27.
    Читати повністю текст  поезій:
    «Памяті тридцяти»https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=2392
              «Одчиняйте двері» https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5530
    Виконати завдання  9,10 (с.28).
    Вивчити напамять один із віршів Павла Тичини (на власний вибір)
    Корисні посилання:

    2. Павло Тичина “Пам’яті тридцяти”: аналіз поезії, історична основа твору

    Відео для перегляду:

    «Час поезії». Випуск №2. Павло Тичина

    Павло Тичина. Біографія.


    Успіхів!

    Немає коментарів:

    Дописати коментар