ГРУПА №23 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 33 Притчевість образів та епізодів у творі Валерія Шевчука «Дім на горі»
Підручник: Українська література, 11 кл.: Підручн. серед.
загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко;
За загал. ред. Р.В.Мовчан. – К.: Ірпінь,
2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання – с. 468-471 (тези).
Читати повністю текст твору В.Шевчука «Дім на горі»: https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=684
Домашнє завдання - запитання 30-31, с.480.
Корисні посилання:
https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A8%D0%B5%D0%B2%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%92%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D1%80%D1%96%D0%B9_%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
Відео:
УРОК № 34 Загальна характеристика української історичної прози. Павло Загребельний. Життєвий і творчий шлях
Підручник: Українська література, 11 кл.: Підручн. серед. загальноосвітн. навч. закл./ Р.В.Мовчан, Ю.І.Ковалів, В.Ф. Погребенник, В.Є. Панченко; За загал. ред. Р.В.Мовчан. – К.: Ірпінь, 2001. – 496 с.
Для самостійного опрацювання біографії письменника – с. 355-360 (тези).
Виконати завдання 2-3, с.367.
Корисні посилання:
Відео:
Успіхів!
ГРУПА №7 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 46 Багатозначність символічних образів новели Василя Стефаника «Камінний хрест»
Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко, Василь Пахаренко.– К.: Грамота, 2018. – 256 с.
Електронна версія підручника: http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Для самостійного опрацювання – с.175-177.
Виконати завдання 1,2,9,10, с.177-178.
Корисні посилання:
Відео для перегляду:
Успіхів!
УРОК № 47 Життя й творчість, громадська й політична діяльність Володимира Винниченка
Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко, Василь Пахаренко.– К.: Грамота, 2018. – 256 с.
Електронна версія підручника: http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Для самостійного опрацювання – с.179-184.
Виконати завдання 5, 6, 9 (с. 204).
Корисні посилання:
Відео для перегляду:
Володимир Винниченко. Українська література в іменах
Успіхів!
ГРУПА №6 УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 27 Складні випадки наголошування слів
Підручник: Авраменко О. Українська мова (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2018. – 208 с.
Для самостійного опрацювання - параграф 26-27, с.81.
Виконати вправи 2, 3, 5.
Корисні посилання:
1. Як запам’ятати правильний наголос у словах? [Підготовка до ЗНО] https://www.youtube.com/watch?v=NxzglRY18h0
2. НАГОЛОС ГЕНГ — Наголоси в українській мові
3. ЗНО і завдання на НАГОЛОС
Успіхів!
УРОК № 28 Розвиток мовлення. Усне переказування текстів різних стилів із творчим завданням
Підручник: Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т. Українська мова: Підручн. для 11 кл. загальноосвітн. навч. закл. (рівень стандарту). – К.: Грамота, 2011. – 336 с.
Для самостійного опрацювання - параграф 20, с.190.
Виконати: 1) вправи 179,181; 2) переказ поданого нижче тексту і завдання до нього.
Текст для усного переказу
«Десять порад, як уникнути коронавірусної інфекції»
Генеральний директор ВООЗ Тедрос Адханом Гебрейєс оголосив у Женеві «Десять порад, як уникнути коронавірусної інфекції»:
- Мийте руки з використанням антисептиків, а якщо їх немає під рукою – водою з милом. Вірус може передаватися при торканні забруднених ним поверхонь або при контакті з хворими людьми, а обережна поведінка знижує ризик зараження.
- Регулярно чистіть поверхні, такі як стільниці робочих або кухонних столів.
- Переконайтесь, що інформація про COVID-19 надходить із надійних джерел, таких як національні заклади охорони здоров’я, медичний персонал або ВООЗ. Варто пам’ятати, що зараження зазвичай починається з лихоманки та сухого кашлю, а не з нежитю.
- Уникайте подорожей, якщо у вас є гарячка або кашель. Якщо хвороба застане вас під час перельоту, потрібно негайно повідомити екіпаж, а після повернення додому звернутися до медичного персоналу та повідомити, звідки ви щойно повернулися.
- Чхати і кашляти потрібно, прикриваючись рукавом (а не долонями) або одноразовою хустинкою, яку потрібно негайно викинути в смітник і помити руки.
- Якщо вам більше 60 років і ви маєте проблеми зі здоров’ям, такі як серцево-судинна або дихальна недостатність, діабет, зростає ризик серйозних ускладнень у випадку зараження. Тому потрібно дотримуватися додаткових запобіжних заходів, уникати людних місць, де можна легко зіткнутися з потенційними джерелами інфекції.
- Якщо ви погано почуваєтеся, залишайтеся вдома і зателефонуйте до лікаря, який запитає вас про симптоми, куди ви їздили та з ким контактували.
- Якщо ви захворіли, залишайтеся вдома, ізолюйте себе від інших членів сім’ї (також під час їжі) та використовуйте окремий посуд.
- У випадку задишки, викличте лікаря.
- Природно, що, перебуваючи в середовищі, де поширюється хвороба, ми відчуваємо занепокоєння. Варто шукати спосіб вирішення цієї ситуації, допомоги та захисту на робочому місці, у школі чи місці релігійних зібрань. https://konkurent.in.ua/publication/53811/yak-uniknuti-koronavirusnoi-infektsii-top-10-porad/
Завдання до тексту: продовжіть текст усним висловленням на тему: «Що для мене означає самоізоляція?»
Корисні посилання:
2. Стилі сучасної української літературної мови https://znoclub.com/mova-ta-literatura/536-stili-suchasnoji-ukrajinskoji-literaturnoji-movi.html
Успіхів! Бережіть своє здоров’я!
ГРУПА №28 УКРАЇНСЬКА МОВА
УРОК № 12 Тексти різних стилів, типів, жанрів мовлення
Підручник: Єрмоленко С.Я., Сичова В.Т. Українська мова: Підручн. для 11 кл. загальноосвітн. навч. закл. (рівень стандарту). – К.: Грамота, 2011. – 336 с.
Для самостійного опрацювання - параграф 19, с.178.
Виконати вправи 170, 171.
Корисні посилання:
1. Стилі сучасної української літературної мови https://znoclub.com/mova-ta-literatura/536-stili-suchasnoji-ukrajinskoji-literaturnoji-movi.html
3. УСЯКА ВСЯЧИНА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ! 100 завдань-карток для повторення до ЗНО з української https://www.youtube.com/watch?v=scxXULoy4Gk
Успіхів!
ГРУПА №14 УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА
УРОК № 24 Художнє відтворення національно-визвольного пробудження народу, уславлення борців за вільну Україну у поезіях Павла Тичин «Пам’яті тридцяти», «Одчиняйте двері»
Підручник: Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 11 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко.– К.: Грамота, 2019.– 256 с.
Електронна версія підручника: https://pick.net.ua/uk/11-class/2709-ukrainska-literatura
Для самостійного опрацювання – с.25-27.
Читати повністю текст поезій:
Виконати завдання 9,10 (с.28).
Вивчити напам’ять один із віршів Павла Тичини (на власний вибір)
Корисні посилання:
1. Творчість П.Тичини https://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%A2%D0%B8%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D0%9F%D0%B0%D0%B2%D0%BB%D0%BE_%D0%93%D1%80%D0%B8%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D1%87
2. Павло Тичина “Пам’яті тридцяти”: аналіз поезії, історична основа твору
Відео для перегляду:
«Час поезії». Випуск №2. Павло Тичина
Павло Тичина. Біографія.
Успіхів!
Немає коментарів:
Дописати коментар