Українська література
(8 група)
І курс
Покликання на конференції Zoom https://us04web.zoom.us/j/8708895608?pwd=NzhhODN4MzJWUXNKVkhkSmV3NEk4dz09
Ідентифікатор конференції: 870 889 5608
Код доступу: 7H9qWG
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Підручник:
Авраменко О. Українська література (рівень стандарту): підручник для 10 кл. закл. середн. освіти/ Олександр Авраменко. – К.: Грамота, 2019. – 246 с.
Електронна версія підручника:
http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
З м і с т у р о к і в т а
з а в д а н н я д л я в и к о н а н н я
Урок №1 Українська література другої половини ХХІ ст. у контексті розвитку тодішнього суспільства, культури, мистецтва. Новий етап національно-визвольного руху, культурно-просвітницька діяльність «громад». Періодичні видання. Розвиток реалізму та натуралізму
Опрацювати с.4 - 10 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Домашнє завдання - записати визначення термінів реалізм. натуралізм.
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Y4vxSbwWW0g
Урок №2 Життя та творчість Івана Нечуя-Левицького як новий імпульс української літератури. «Кайдашева сім’я» - соціально-побутова повість –хроніка
Опрацювати с.12 - 14 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
завдання для виконання - записати в зошит визначення соціально-побутової повісті (с.14)
Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис І. Нечуя-Левицького", прочитати повість "Кайдашева сім'я"
Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=3quEo48IaVU
Урок №3 Реалізм твору, актуальність проблеми батьків і дітей. Колоритні людські характери в повісті
Опрацювати с.14 - 18 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
завдання для виконання - зробити запис у зошиті "Ідейно-тематичний зміст повісті" (с.14)
Домашнє завдання - характеризівати персонажів твору (усно), дочитати повість "Кайдашева сім'я"
Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=o_HM34F22NI
Урок №4 Українська ментальність, гуманістичні традиції народного побуту і моралі. Ствердження цінностей національної етики засобами комічного
Опрацювати с.18 - 19 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
завдання для виконання - зробити конспект опрацьованого матеріалу Домашнє завдання - 12 (с.42), усно.
Читати текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=W7pXrZagyas
Урок №5-6 Урок розвитку комунікативних умінь. Контрольний твір-роздум за повістю Івана Нечуя-Левицького «Кайдашева сім’я»
Електронний підручник http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
завдання для виконання - написати контрольний твір-роздум за повістю І.Нечуя-Левицького "Кайдашева сім'я"
Домашнє завдання - переглянути фільм "Кайдашева сім'я" за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=BkdObCqMECs
Текст твору за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=907
Урок №7 Панас Мирний. Основне про життєвий і творчий шлях. Загальна характеристика творчості
Опрацювати с.43 - 47 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - визначити жанрову специфіку творчої спадщини Панаса Мирного і записати в зошит (с.46)
Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Панаса Мирного", прочитати роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=41w95dFAgnA
Урок №8 «Хіба ревуть воли, як ясла повні?» – перший український соціально-психологічний роман. Співавторство з І. Біликом
Опрацювати с.47 - 50 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит визначення соціально-психологічного роману (с.49)
Домашнє завдання - переглянути відео, вказане нижче; дочитати роман "Хіба ревуть воли, як ясла повні?"
Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ewBL8GxbxvE
Урок №9 Широта представлення народного життя у романі Панаса Мирного. Шлях Ничипора Вареника: від правдошукацтва до розбійництва
Опрацювати с.50-53 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит, які обставини тягли Варениченка в прірву морального занепаду, а які оберігали його від «слизької дороги» (порівняльна таблиця на с.51)
Домашнє завдання - характеризувати образ Грицька Чупруненка. У чому його суттєва відмінність із головним персонажем? (усно)
Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Ly3BVRiz16w
Урок №10 Жіночі образи, ствердження народних поглядів на духовне здоров’я людини
Опрацювати с.54-55 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит коротку характеристику образів Галі, Христі, Мотря (с.54)
Домашнє завдання - Як героїні роману вплинули на формування характеру Чіпки? (усно)
Читати текст твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=3496
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=yWbifuuZKmY
Урок №11 Урок розвитку комунікативних умінь. Есе на тему: «Чи виправдане зло в ім’я добра?» (за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»)
Електронний підручник http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - написати есе на тему:"Чи виправдане зло в ім'я добра?" Домашнє завдання - ознайомитися із сюжетом роману "Повія" за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10510
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=imqWUii2jAU
Урок №12 Урок позакласного читання. Панас Мирний. «Повія»
Опрацювати с.46-47 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати тему та ідею твору за покликанням https://dovidka.biz.ua/poviya-panas-mirniy-analiz/
Домашнє завдання - Як у творі вирішується головна проблема всієї творчості Панаса Мирного - проблема "пропащої сили"? (усно)
Читати переказ твору (скорочено) за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/styslo/printit.php?tid=10510
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=imqWUii2jAU
Урок №13 Розвиток драматургії. «Театр корифеїв». Популярність «театру корифеїв» в Україні та за її межами
Опрацювати с.61 - 63 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - дати відповідь на питання: "З іменами кого пов'язана діяльність "театру корифеїв" ?" (с.62)
Домашнє завдання - завдання 8, с. 75 (усно)
Урок №14 Основне про життєвий і творчий шлях Івана Карпенка-Карого. Жанрова різноманітність творів. І. Карпенко-Карий і «театр корифеїв». Драматургічне новаторство письменника
Опрацювати с.64 - 67 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=UkTDiPuxJ78
Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Івана Карпенка-Карого"
Урок №15 Комедія «Мартин Боруля», її сценічна історія. Дворянство як міф про краще життя
Опрацювати усно с.72 - 74 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - пригадати і записати в зошит основні жанри драматичних творів (с.71)
Домашнє завдання - прочитати твір "Мартин Боруля". Характеризувати персонажів (усно)
Урок №16 Комедія «Мартин Боруля». Підміна особистісних етичних цінностей становою приналежністю. Психологічна переконливість розкриття образу Мартина Борулі
Опрацювати усно с.72 - 74 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - 1 - 3 (с.74-75)
Домашнє завдання - пригадати й записати в зошит визначення іронії, сарказму, гротеску (с.250, 253, 249). Навести приклади з твору І.Карпенка-Карого (усно)
Урок №18 Іван Франко. Багатогранність діяльності, її вплив на культурний і політичний розвиток України
Опрацювати с.76 - 82 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=qH_Amu_UMzE
Домашнє завдання - скласти хронологічну таблицю "Життєпис Івана Франка"
Урок №19 Лірика збірки «З вершин і низин». «Сикстинська Мадонна»
Опрацювати с.84-85 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - пригадати і записати в зошит визначення сонету (с.84)
Домашнє завдання - записати літературний паспорт сонету "Сикстинська Мадонна" за покликанням https://dovidka.biz.ua/s-kstinska-madonna-pasport-anal-z-van-franko/
Читати поезію за покликанням https://www.i-franko.name/uk/Verses/ZVershynINyzyn/VolniSonety/SikstynskaMadonna.html
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Oq86Sj5VqNU
Урок №20 Лірика збірки «З вершин і низин». «Гімн»
Опрацювати с.83-84 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати літературний паспорт поезії "Гімн" за покликанням https://dovidka.biz.ua/gimn-franko-analiz-virsha/
Читати поезію за покликанням https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=627
Домашнє завдання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=ZBHH_KonrVw
Урок №21 Поетична збірка «Зів’яле листя», загальне уявлення про її композицію
Прочитати с.86-87 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - записати в зошит композицію збірки (с.86)
Домашнє завдання - вивчити напам'ять поезію "Чого являєшся мені у сні?.." Текст поезії : https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=650
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PYdus1Uzwu8
Урок №22 Місце любовної теми у творчості І. Франка. «Чого являєшся мені?..»
Прочитати с.90-91 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=Z2orSHYp5lI
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії за покликанням https://dovidka.biz.ua/chogo-yavlyayeshsya-meni-u-sni-analiz/
Прочитати с.91-95 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=5334
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=lY70ch5RU2Y
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поезії за покликанням https://dovidka.biz.ua/legenda-pro-vichne-zhittya-analiz/
Урок №24 Поема «Мойсей» – один із вершинних творів І.Франка
Прочитати с.95-98 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=A7KX0hNTp4E&t=2s
Домашнє завдання - записати в зошит літературний паспорт поеми за покликанням https://dovidka.biz.ua/moysey-franko-analiz/
Урок №25 Проблематика поеми «Мойсей» І.Франка
Прочитати с.95-98 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633
Завдання для виконання - записати в зошит, які проблеми автор порушує у поемі? (с.96)
Домашнє завдання - характеризувати образ Мойсея (усно)
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=IX2BcMvMpHM
Урок №26 Пролог до поеми «Мойсей» - заповіт українському народові
Прочитати с.99-100 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=633
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=PwOb9SdFCpQ
Домашнє завдання - написати есе на тему:"Чому поема і.Франка "Мойсей" - актуальна сьогодні?"
Урок №27 Проза І.Франка (ідеї, проблеми)
Прочитати с.109 електронного підручника
http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=CwhunPW7WVQ&t=1s
Домашнє завдання - записати у зошит. у чому полягає новаторство І.Франка? (с.109)
Урок №28 Новела «Сойчине крило» – жіноча доля в новітній інтерпретації. Образ героя –адресата у новелі
Прочитати с.108 електронного підручника http://dpzl.dp.ua/files/Gramota_Ukr_lit_10_kl_Avramtn_Paxaren-ilovepdf-compressed.pdf
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3782
Завдання для виконання - переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=-3S8lsHT9Ns
Домашнє завдання - записати в зошит паспорт твору https://dovidka.biz.ua/soychine-krilo-analiz/
Урок №29 Урок розвитку комунікативних умінь. Диспут на тему: «Любов - усьому голова» за новелою І.Франка «Сойчине крило»
Текст твору https://www.ukrlib.com.ua/books/printit.php?tid=3782
Завдання для виконання - пригадати правила проведення диспуту, підготувати тези виступу.
Домашнє завдання - написати есе за темою диспуту: "Любов - усьому голова"
Переглянути відео за покликанням https://www.youtube.com/watch?v=q7lJcSOSsrw&t=17s
Урок №30 Література рідного краю
Завдання для виконання - прочитати статтю "Видатні письменники Чернівців" за посиланням https://chernivetski.info/uk/article-2464-vidatni-pismenniki-i-poeti-chernivciv
Домашнє завдання - підготувати коротке письмове повідомлення про одного із поетів свого населеного пункту.
Урок №31 Тематична контрольна робота
Завдання для виконання - виконати тестові завдання за посиланням https://naurok.com.ua/test/tvorchist-i-franka-kontrolna-robota-680722.html
Урок №32 Основні риси українського прозового модернізму
Немає коментарів:
Дописати коментар